افزونه جلالی را نصب کنید.

افزایش ۳۲۱ درصدی عملیات تخلیه و بارگیری در بندر سیریک

  • کد خبر : 9663
  • 19 بهمن 1401 - 13:50
افزایش ۳۲۱ درصدی عملیات تخلیه و بارگیری در بندر سیریک
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: بیش از 81 هزار تن کالا از ابتدای سال جاری تا نیمه بهمن‌ماه در بندر سیریک تخلیه و بارگیری شده که این میزان جابجایی افزایش 321 درصدی را به دنبال داشته است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، “حمیدرضا محمدحسینی تختی”، اظهارکرد: از ابتدای امسال تا نیمه بهمن‌ماه ۸۱ هزار و ۶۸ تن کالا شامل میوه و تره بار و انواع حبوبات در بندر سیریک تخلیه و بارگیری شده است.
وی میزان کاپوتاژ کالای غیرنفتی طی این مدت از بندر سیریک را ۸۰ هزار تن اعلام کرد و گفت: عمده کالاهای کاپوتاژ شده به جزایر استان شن و ماسه بوده است.
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: در این بخش نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۳۶۷ درصد افزایش به ثبت رسیده است.
محمدحسینی تختی در ادامه با اشاره به نقش مهم و استراتژیک بنادر کوچک در راهبرد توسعه اقتصاد دریامحور و پیشبرد اهداف کلان سازمانی بیان کرد: توسعه بنادر کوچک به صورت هدف‌مند و با سرعت در حال انجام است.
وی در این باره گفت: بندرگاه چند منظوره سیریک بعنوان یکی از بنادر مهم شرق هرمزگان و سواحل مکران تکمیل شده و عملیات بهبود جاده دسترسی متناسب با حجم عملیات تخلیه و بارگیری درحال انجام است .
مدیر بندر شهید باهنر اضاف کرد: آنچه مسلم است بنادر شرق از ظرفیت های بالایی برخوردار بوده که توسعه این بنادر می تواند در ایجاد اشتغال مولد افزایش راندمان اقتصادی منطقه و عدم تکیه اقتصاد مردمی به کالاهای نفتی نقش بسزایی ایفا نماید.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=9663

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها