افزونه جلالی را نصب کنید.
فرمانده فراجا :

خدمت در لباس مقدس حافظان امنیت توفیقی الهی است

  • کد خبر : 9691
  • 19 بهمن 1401 - 14:29
خدمت در لباس مقدس حافظان امنیت توفیقی الهی است
فرمانده فراجا در نشست صمیمی با پیشکسوتان و همکاران وابسته فراجا در مجموعه انتظامی و مرزبانی استان هرمزگان، خدمت در لباس امنیت را یک توفیق الهی دانست.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سردار رادان با بیان این مطلب تصریح کرد: خداوند بر همه ما منت گذاشت تا مدتی لباس خدمت بپوشیم و چه سعادتی بالاتر برای افرادی چون پیشکسوتان که پس از ۳۰ سال خدمت در این لباس و خدمتگزاری این مسیر را با همه سختی ها و مشقت ها طی کردند.
وی با اشاره به اینکه در آموزه های دینی برای خدمت سخت تر اجر و ثواب بیشتر تاکید شده یادآور شد: هر خدمتی برای خود ثوابی دارد و هر چه این خدمت سخت تر و دشوارتر باشد، به طبع آن اجر و پاداش آن نیز بیشتر خواهد بود.
وی با توصیه به پیشکسوتان برای باقی ماندن در مسیر ایثار و جهاد و خدمتگزاری گفت: حال پس از سال ها خدمتگزای باید تلاش کنید به این هدف ارزشمند و الهی خدشه ای وارد نشود.
سردار رادان پیشکسوتان فراجا را به معنای واقعی صاحبان این مجموعه و اساتید همه کارکنان و فرماندهان دانست و گفت: باید از تجربه و دانش همکاران وابسته به نحو مطلوب و شایسته استفاده گردد.
فرمانده کل انتظامی کشور فرزندان همکاران وابسته فراجا را سرمایه های نظام دانست و گفت: اولویت جذب و استخدام با فرزندان کارکنان و بویژه همکاران وابسته است و ما افتخار می کنیم که فرزندان پیشکسوت، مسیر پرافتخار پدران خود را طی کنند.
فرمانده فراجا در پایان با تاکید بر رفع مشکلات پیشکسوتان از معاون هماهنگ کننده فراجا و فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان درخواست کرد تمام تلاش خود را چه در مرکز و چه در استان بکار بندند تا مشکلات این عزیزان مرتفع گردد.
گفتنی است در ابتدای این نشست تعدادی از همکاران وابسته به نمایندگی در یک فضای صمیمی مطالب و دیدگاههای خود را با فرمانده کل فراجا مطرح کردند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=9691

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها