افزونه جلالی را نصب کنید.
سردار رادان:

پای وعده ها خواهیم ماند

  • کد خبر : 9694
  • 19 بهمن 1401 - 14:32
پای وعده ها خواهیم ماند
فرمانده کل فراجا در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، با اشاره به سخنان خود در ابتدای مسئولیت سنگین فرماندهی کل انتظامی گفت: همانگونه که از روز اول وعده دادیم آسایش خود را فدای امنیت و آرامش مردم خواهیم کرد و در راه ارتقای این مهم لحظه ای از پای نخواهیم نشست.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر وی در ادامه حوزه خلیج فارس و استان هرمزگان را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: استان هرمزگان برایمان یک استان مهم و حیاتی است.
سردار رادان به محرومیت ها در هرمزگان اشاره کرد و گفت: هرچند محرومیت در برخی مناطق استان هرمزگان سایه افکنده، اما سایه محرومیت این استان با تکیه بر منابع و سرمایه های داخل استان و ظرفیت های موجود قابل حل است.
فرمانده کل فراجا در ادامه به موضوع معیشت کارکنان اشاره کرد و گفت: وضعیت جغرافیایی ، شرایط خدمت در استان هرمزگان سخت کرده است و تمام تلاش ما این خواهد بود در مسیر کاهش مشکلات کارکنان و افزایش معیشت آنان گام برداریم.
سردار رادان به رابطه افزایش روحیه کارکنان و کیفیت خدمتگزاری اشاره کرد و در این خصوص اظهار داشت: افزایش روحیه و انگیزه کارکنان باعث خدمتگزاری بیشتر و بهتر به مردم عزیزمان می گردد.
وی در ادامه نقش استاندار و مسئولان دولتی را در تقویت حوزه انتظامی مهم دانست و تصریح کرد: استاندار هرمزگان از نیروهای انقلابی و جهادی می باشد که سابقه آشنایی با وی را دارم و از آنجائیکه اشراف کامل بر حوزه امنیت و مسائل انتظامی و مرزبانی دارند قطعا حضور مهندس دوستی در این استان افق های خوبی را در حوزه امنیت پیش رو قرار خواهد داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان نیز در این نشست در سخنانی اظهارداشت: حل برخی از چالش‌های موجود در استان هرمزگان مثل قاچاق سوخت نیازمند یک نگاه ملی است.
وی، عنوان کرد: در حال حاضر به واسطه گسترش قاچاق سوخت در استان هرمزگان با افزایش تصادفات جاده‌ای روبرو شده‌ایم و برای حل آن باید تصمیمی در سطوح ملی اتخاذ شود.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به چالش اتباع غیرمجاز در استان هرمزگان، تصریح کرد: تصمیم‌گیری در خصوص اتباع بیگانه دارای حساسیت‌های ویژه‌ای است اما با توجه به آسیب‌های ناشی از ورود اتباع غیرمجاز مختلف به کشور باعث بروز چالش‌های اقتصادی و امنیتی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=9694

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها