افزونه جلالی را نصب کنید.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

مسئولان پذیرای نقد و تلنگر دلسوزان انقلاب اسلامی باشد

  • کد خبر : 9735
  • 20 بهمن 1401 - 14:05
مسئولان پذیرای نقد و تلنگر دلسوزان انقلاب اسلامی باشد
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، انقلابی ماندن را دشوارتر از انقلابی شدن دانست و گفت: در طول تاریخ اسلام، نیروهای مجاهد، مخلص و انقلابی متعددی پیرامون پیامبر اسلام وجود داشتند اما ماندن در مسیر حق دشواری‌‌های زیادی را به همراه داشت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار پیشکسوتان و یاران انقلاب اسلامی که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با اشاره به تلنگر اغتشاشات به انقلابیون، عنوان کرد: نباید اجازه داد که گسست بین نسلی ایجلد شود و نسل‌های مختلف باید با مبارزین و انقلابیون پیوند بخورند و اتصال بین نسلی نیز وظیقه پیشکوتان و مبارزین انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ابراز کرد: آرمان‌های دوران انقلاب و خواسته‌های مردم در آن دوران باید توسط مبارزین و پیشکسوتان انقلاب به نسل جوان و نوجوان منتقل شود و زجر و سختی‌های گذشته را تشریح کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، خاطرنشان کرد: برخی از جوانان ایران از جنایات سلطنت پهلوی و پیشرفت‌های ایران در طول ۴۴ سال گذشته آگاهی ندارند که با روایتگری می‌توان در برابر انقطاع بین نسلی و هجمه خارجی‌ها ایستادگی کرد.

وی، با ذکر این نکته که رزمندگان و پیشکسوتان انقلاب اسلامی در کشاکش‌های تاریخ فراموش نمی‌شوند، مطرح کرد: مردم استان هرمزگان در انقلاب اسلامی سهم داشته‌اند و این مسئله باید توسط صاحبنظران و پیشکسوتان تبیین و تشریح شود.

امام جمعه بندرعباس، با اشاره بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، بیان کرد: عدالت را باید به خواست و مطالبه عمومی تبدیل کرد که تقویت و پررنگ‌تر شدن حضور و نقش پیشکسوتان انقلاب در معادلات سیاسی، می‌تواند به تحقق این امر کمک فراوانی کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده گفت: مسئولین باید در برابر نقد، مطالبه و تلنگر دلسوزان و پیشکسوتان انقلاب تحمل داشته باشند و این مهم را یک‌ظرفیت دانست.

وی، با اشاره به لزوم تقویت اجتماعات پیشکسوتان انقلاب اسلامی، مطرح کرد: پیشنهاد می‌کنم انجمن یا کانون پیشکسوتان مبارزین انقلاب اسلامی برای مطالبه از مسئولین تشکیل شود تا همگان آگاه باشند که دلسوزان انقلاب اسلامی همواره پای کار هستند.


انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=9735

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها