افزونه جلالی را نصب کنید.

برپایی میز خدمت مسئولین قضایی در میعادگاه های نماز جمعه استان هرمزگان

  • کد خبر : 9786
  • 21 بهمن 1401 - 20:09
برپایی میز خدمت مسئولین قضایی در میعادگاه های نماز جمعه استان هرمزگان
در آستانه یوم اللّه ۲۲ بهمن و چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی به منظور شفافیت در پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم، مسئولان قضایی استان هرمزگان با ۱۷۴ نفر از شهروندان و نمازگزاران جمعه در مسجد جامع بندرعباس دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، در این دیدار که بیش از سه ساعت به طول انجامید مراجعان درخواست‌های خود را در خصوص موضوعات مختلف حقوقی و قضایی همچون تسریع در روند رسیدگی و اجرای احکام، تخفیف مجازات، بهره مندی از عفو و آزادی مشروط و پذیرش اعاده دادرسی ارائه کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در حاشیه این دیدار بیان داشت: عمل به مطالبه به حق مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه مبنی بر ارائه خدمت آسان به شهروندان، تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم همزمان با ایام اللّه دهه مبارک فجر، از مهمترین اهداف برگزاری میز خدمت دستگاه قضایی در میعادگاه های نماز جمعه در اقصی نقاط استان هرمزگان است.

علیرضا احمدی منش اظهار داشت: در جریان برگزاری دیدار مردمی اعضای شورای قضایی استان هرمزگان در مسجد جامع بندرعباس ، ضمن استماع مطالبات ۱۷۴ نفر از شهروندان، به منظور رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست های مردم دستورات لازم صادر شد.

شایان ذکر است: برپایی میز خدمت مسئولین قضایی استان هرمزگان همزمان با بندرعباس در ۱۸ حوزه قضایی و میعادگاه های نمازجمعه در سراسر استان برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=9786

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها