افزونه جلالی را نصب کنید.
رئیس کل دادگستری هرمزگان با صدور بیانیه‌ای؛

از حضور باعظمت مردم هرمزگان در راهپیمایی امروز (۲۲ بهمن ۱۴۰۱) قدردانی می‌کنم

  • کد خبر : 9862
  • 22 بهمن 1401 - 16:02
از حضور باعظمت مردم هرمزگان در راهپیمایی امروز (۲۲ بهمن ۱۴۰۱) قدردانی می‌کنم
رئیس کل دادگستری هرمزگان با صدور پیامی از حضور گسترده و حماسی مردم هرمزگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان دقایقی پیش با صدور پیامی از حضور گسترده و حماسی مردم هرمزگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ تشکر و قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در این پیام آورده است: مردم ولایتمدار و انقلابی هرمزگان بار دیگر با حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ جلوه‌ای از عظمت عشق و دلدادگی به انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان دادند.

این حضور باشکوه و گسترده که در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت‌فقیه رقم خورد، تجدید بیعتی با آرمان‌های امام راحل عظیم الشأن (ره)، شهدای والامقام و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بود.

مردم غیور و دلاور هرمزگان که به‌عنوان حافظان و مرزداران خلیج‌فارس در خط مقدم دفاع از میهن اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی قرار دارند، با حضور پرشور خود در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، پاسخ دندان‌شکنی به شرارت های دشمن در ماه های اخیر و یاوه‌گویی‌های مستکبرین و در رأس آن آمریکای جنایتکار دادند و نشان دادند در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و میهن خود ثابت‌قدم هستند.

بی‌شک این حضور با شکوه برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی رقم زد و موجب تعالی و پیشرفت بیشتر این سرزمین خواهد شد.

اینجانب از حضور باعظمت ملت ایران و به‌خصوص مردم شریف و قهرمان استان هرمزگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=9862

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها