افزونه جلالی را نصب کنید.

حماسه باشکوه مردم دریا دل هرمزگان بر کرانه نیلگون خلیج فارس در راهپیمایی ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 9815
  • 22 بهمن 1401 - 15:44
حماسه باشکوه مردم دریا دل هرمزگان بر کرانه نیلگون خلیج فارس در راهپیمایی ۲۲ بهمن
استاندار هرمزگان از حضور پر شور مردم در جشن انقلاب اسلامی ایران تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، همزمان با سراسر کشور، خیل عظیم مردم هرمزگان و به ویژه شهر بندرعباس به صورت یکپارچه در راهپیمایی جشن انقلاب شرکت کردند، این راهپیمایی با شکوه با حضور سید احمدرضا دستغیب رئیس کل دیوان محاسبات کشور بعنوان سخنران مراسم، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان،مهدی دوستی استاندار هرمزگان، نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان نظام در مرکز استان برگزار شد.

راهپیمایی در شهر بندرعباس برکرانه آب‌های نیلگون خلیج فارس و از روبروی مسجد علی ابن ابیطالب (ع) به سمت بلوار ساحلی محدوده پشت فرمانداری برگزار شد، میزان حضور مردم به نسبت سالیان گذشته بسیار پرشورتر و گسترده‌تر بود، ده‌ها هزار نفر از مردم ولایتمدار اعم از شیعه و سنی، پیر و جوان، کودک و نوجوان، زن و مرد دوشادوش هم با حضوری حماسی، پیام‌های مهمی را به دنیا مخابره کردند.

مردم در این راهپیمایی با سردادن شعارهای ضد استکباری راه خود را از ایادی استکبار جدا کردند، مردم با شعارهایی به خائنان و دشمنان ملت و کشور یادآوری کردند هیچ جایگاهی در بین مردم ایران ندارند.

استاندار هرمزگان در حاشیه این راهپیمایی عظیم مردمی، ضمن تقدیر از این حضور حماسی اظهار داشت: مردم ولایتمدار هرمزگان و شهر بندرعباس امروز جلوه بسیار خوبی از اقتدار و اتحاد ملت را به نمایش گذاشتند و نشان دادند هر چند مشکلاتی در کشور وجود دارد اما همچنان حافظ انقلاب و آرمان‌های بلند نظام هستند.

وی افزود: مردم هرمزگان امروز بار دیگر با شهدا و امامین انقلاب تجدید میثاق کردند و با حضور پر شکوه خود به دشمنان پیغام دادند که مدافع انقلاب هستند و با دسیسه دشمنان از راه خود منحرف نمی‌شوند.

مهندس دوستی با یادآوری اقدامات پلید دشمنان و سنگ اندازی آنان در راه توسعه و پیشرفت کشور گفت: علیرغم تمام تلاش دشمنان اما انقلاب استوار و پابرجا است و روز به روز مسیر رشد و توسعه را طی می‌کند، انقلاب در ۴۴ سال گذشته دستاوردهای زیادی داشته که با قیاسی ساده با پیش از انقلاب این دستاوردها قابل لمس هستند.

وی ادامه داد: از تمام مردم فهیم، ولایتمدار و ارزشمند استان هرمزگان که امروز هم گام با سایر هم‌وطنان در سراسر ایران اسلامی در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن حضوری حماسی داشتند تقدیر و تشکر نموده و اطمینان می دهیم در دولت مردمی آیت الله رئیسی با حل مشکلات گام های مهمی در راستای بهبود وضعیت اقتصادی برداشته شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=9815

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها