افزونه جلالی را نصب کنید.

هرمزگان پربازدیدترین غرفه شانزدهیمن نمایشگاه گردشگری تهران

  • کد خبر : 9936
  • 24 بهمن 1401 - 23:15
هرمزگان پربازدیدترین غرفه شانزدهیمن نمایشگاه گردشگری تهران
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان به تشریح عملکرد این اداره کل در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و ششمین نمایشگاه صنایع‌دستی تهران پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی گفت: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان با مشارکت شهرداری‌های بندرعباس بندرلنگه، سیریک، خمیر، بندرکنگ، میناب، رودان، قشم، حاجی‌آباد، جاسک، پارسیان، لافت، گروک و جناح و فعالان بخش خصوصی استان در حوزه‌های دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، راهنمایان گردشگری، جامعه هتلداران و واحدهای پذیرایی و فعالین حوزه گردشگری در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری شرکت کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: غرفه ای به مساحت ۲۰۰ مترمربع و با المان‌های سنتی در سالن خلیج‌فارس و ۴ غرفه های صنایع دستی در سالن ۹/۸ به معرفی توانمندی ها و ظرفیت های بالقوه و باالفعل صنایع.دستی و گردشگری استان اعم از سرمایه گذاری، جاذبه‌های گردشگری، طبیعی، میراث ناملموس پرداختند.

وی با اشاره به اینکه حضور هنرمندان و اجرای برنامه.های شاد و متنوع استان هرمزگان حال و هوای خاصی به فضای نمایشگاهی داده بود، افزود: می.توان ادعا کرد که یکی از پربازدید کننده.ترین غرفه شانزدهمین نمایشگاه گردشگری، غرفه استان هرمزگان بود.

محسنی ادامه داد: حضور سفرای خارجی، نماینده‌های بخش‌های خصوصی داخلی و خارجی مشتاق سرمایه.گذاری در این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان بود.

🔸مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی هرمزگان تأکید کرد: امیدواریم با بهره حضور در نمایشگاه با جذب سرمایه گذاران، زمینه اشتغال و فعالیت‌های جدید در استان باشیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=9936

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها