افزونه جلالی را نصب کنید.
در سفر استاندار هرمزگان به شرق استان:

سالن ورزشی گونمردی سیریک افتتاح شد

  • کد خبر : 10001
  • 27 بهمن 1401 - 13:53
سالن ورزشی گونمردی سیریک افتتاح شد
استاندار هرمزگان با حضور در شرق استان، پروژه‌های باقی مانده از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را مورد بهره‌برداری قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز با همراهی حسین رئیسی نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان سیریک، پروژه‌های این شهرستان را مورد بهره‌برداری قرار داد.

اولین پروژه مورد بهره برداری قرار گرفته امروز یک سالن ورزشی در روستای گونمردی از توابع شهرستان سیریک بود، این سالن ورزشی از جمله پروژه‌های نیمه تمام عمرانی بود که با تخصیص اعتبار ۴۶ میلیارد ریالی و در زمینی به مساحت ۱۱۴۶ مترمربع، تکمیل و به بهره‌برداری رسید،این سالن ورزشی دارای تجهیزات و امکانات کامل ورزشی است که سبب شده زمینه ورزش را برای جوانان این منطقه فراهم کند.

دیگر پروژه‌ای که امروز توسط استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید، مدرسه ۶ کلاسه روستای سیکوئی بود،این مدرسه با همکاری خیر مدرسه ساز با اداره کل نوسازی مدارس استان با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال احداث شده است.

برای این مدرسه علاوه بر زمین چمن مصنوعی و بنای مناسب، تجهیزات هوشمند آموزشی نیز در نظر گرفته شده تا سطح آموزش در این روستا برای دانش آموزان مقطع دبستان ارتقا یابد.

گفتنی است امروز قرار است بیش از ۱۰ پروژه در حوزه‌های مختلف در ۲ شهرستان سیریک و جاسک با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=10001

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها