افزونه جلالی را نصب کنید.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان:

حضور مردم در انتخابات زمینه ساز اقتدار کشور در عرصه جهانی می شود

  • کد خبر : 10043
  • 28 بهمن 1401 - 14:04
حضور مردم در انتخابات زمینه ساز اقتدار کشور در عرصه جهانی می شود

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مهر، پروفسور احسان کامرانی در نشست با حجت الاسلام متین رئیس و اعضای دفتر شورای نگهبان استان با حضور مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و مدیر کل فناوری اطلاعات و امنیت شبکه استانداری با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، عنوان کرد: زمینه […]

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مهر، پروفسور احسان کامرانی در نشست با حجت الاسلام متین رئیس و اعضای دفتر شورای نگهبان استان با حضور مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و مدیر کل فناوری اطلاعات و امنیت شبکه استانداری با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، عنوان کرد: زمینه سازی برای برگزاری انتخابات با حضور گسترده و پرشور مردم استان از اهمیت بسزایی برخوردار است. مردم با مشارکت در انتخابات نسبت به سرنوشت خود و کشور تصمیم گیری می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم زمینه ساز صلابت و اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی در عرصه بین المللی خواهد بود.

وی با تاکید بر آماده سازی زیرساخت ها جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه در هرمزگان، افزود: کلیه دستگاه های اجرایی ذیربط زیرساخت های لازم را به منظور برگزاری انتخاباتی پرشور در هرمزگان با اتخاذ تدابیر لازم مهیا کنند.

پروفسور کامرانی با تاکید بر هم افزایی ستاد انتخابات استان با دفتر شورای نگهبان، تصریح کرد: هماهنگی و هم افزایی عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در استان با دفتر شورای نگهبان زمینه انتخاباتی باشکوه را در هرمزگان مهیا می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: کلیه فرمانداران شهرستان های استان از هم اکنون با هم افزایی با شورای نگهبان استان بستر برگزاری انتخاباتی پرشور را در شهرستان ها با حضور گسترده مردم مهیا کنند.

وی اظهار داشت: به منظور تسریع در روند برگزاری انتخابات با اتخاذ تدابیر مناسب شعبات سیار به حداقل ممکن برسد و از ظرفیت شعبات ثابت بهره گرفته شود.

کامرانی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، تصریح کرد: ایجاد انگیزه در مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات و رفع شبهات مصداق های بارز جهاد تبیین همزمان با نزدیک شدن به ایام انتخابات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: در صورت تصویب نهایی قانون جدید انتخابات در مجلس شورای اسلامی و تایید آن در شورای نگهبان انتخابات آتی با قانون جدید در هرمزگان همانند سایر نقاط کشور برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: با قانون جدید انتخابات به ویژه بهره گیری از تکنولوژی و ظرفیت های الکترونیکی زمینه برگزاری انتخاباتی باشکوه مهیا خواهد شد.

محمد جواد خجسته مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری نیز در این نشست خاطرنشان کرد: کلیه فرمانداران و بخشداران با آسیب شناسی مشکلات از هم اکنون برنامه ریزی های لازم را جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان ها و بخش های تابعه مهیا کنند.

وی افزود: بازدید میدانی از شهرستان های تابعه استان به منظور ارزیابی امکانات، احصا مشکلات و بررسی وضعیت زیرساخت ها به منظور رفع کمبود های احتمالی پیش از فرا رسیدن زمان رسمی انتخابات در دستور کار دفتر سیاسی و انتخابات استانداری قرار می گیرد.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، تصریح کرد: با توجه به برگزاری انتخابات های متعدد در استان فرمانداران ضمن آسیب شناسی مشکلات انتخابات راهکارهای برگزاری انتخابات باشکوه را به دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری منعکس کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=10043

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها