افزونه جلالی را نصب کنید.

پنجمین یادواره شهدای روستای شیوه ای بخش سندرک

  • کد خبر : 10048
  • 28 بهمن 1401 - 14:16
پنجمین یادواره شهدای روستای شیوه ای بخش سندرک
پنجمین یادواره شهدای روستای شیوه ای سه شهید طلبه، پاسدار و بسیجی در بخش سندرک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از فارس، پنجمین یادواره شهدای روستای شیوه ایی بخش سندرک با حضور سردار مهدی قاسمی دانا جانباز مدافع حرم و تحلیلگر غرب آسیا، جانشین فرمانده سپاه شهرستان میناب و شهرستان جاسک، مسئولین ادارات شهرستان بندرعباس، میناب و بشاگرد و خانواده های معظم شهیدان بخش سندرک،  بسیجیان، طلاب و روحانیون در گلزار شهدای روستای شیوه ای برگزار شد.

قاسمی دانا بعنوان سخنران این یادواره به نقش راهبردی توسل به ائمه اطهار در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فتوحات جبهه حق علیه باطل از بدو انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و محور مقاومت اشاره کرد و افزود: شب هایی که نیروهای سپاه اسلام قصد تهاجم و ضربه زدن به تکفیری ها را داشتند، به تاکید موکد سردار شهید سلیمانی اقدام به برپایی روضه مظلومه آل طاها حضرت فاطمه زهرا (س) می شد  و سپس مبادرت به عملیات، که باعنایات آن بانوی مکرمه و جلیل القدر منتج به پیروزی سپاه اسلام می شد.

این جانباز مدافع حرم تصریح کرد: هدف دشمن نشانه گرفتن امید و انگیزه جامعه و سرنگونی دولت مردمی سید ابراهیم رئیسی است. چون به عینه دریافته اند که پایان چهارساله دولت سیزدهم یعنی تثبیت قدرت منطقه ای ایران و قدرت اقتصادی است که هرگز آنان( دشمنان)  این سروری و آقایی ایران را بر نمی تابند و در صدد زدن این پرچم در غرب آسیا هستند.

وی عنوان کرد: گسترش حوزه تمدنی ایران و نقش اساسی و بلافصل انقلاب اسلامی و بازی پر رنگ ایران در پازل سیاسی این قسمت از جهان بشدت دشمن را مایوس و مستاصل کرده است و این امید را به جامعه می دهد که ما به پایان این مبارزه نزدیک و نزدیکتر از آن صبح پیروزی اسلام بر جبهه کفر و طاغوت هستیم.

تجلیل از خانواده های معظم شهیدان پاسدار قیدی زارعی، طلبه شهید مظفر محمودی و بسیجی شهید حسن نوشادی و همچنین قدردانی از بسیجیان فعال در حوزه امنیت و گشت های رضویون پایان بخش این مراسم معنوی و بصیرتی بود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=10048

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها