افزونه جلالی را نصب کنید.

اقتدار توأم با رأفت و مهربانی یکی از مولفه های رضایت مردم از عملکرد پلیس است

  • کد خبر : 10126
  • 01 اسفند 1401 - 14:32
اقتدار توأم با رأفت و مهربانی یکی از مولفه های رضایت مردم از عملکرد پلیس است
سردار "قاسم رضايي" جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه بازدید از مرزبانی استان و در جمع فرمانده مرزباني فراجا و فرماندهان انتظامي و مرزباني استان با تأکيد بر حفظ اقتدار در مقابله با قاچاقچيان، اظهار داشت: اقتدار توأم با رأفت و مهرباني يکي از مؤلفه هاي رضايت مردم از عملکرد پلیس است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ” قاسم رضایی” جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در جلسه ای که با حضور فرمانده مرزبانی فراجا و فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان در ستاد مرزبانی هرمزگان برگزار شد ضمن تشکر از تلاش مرزبانان استان در تأمین امنیت نوار ساحلی و مبارزه با قاچاقچیان، اذعان داشت: با تقویت ناوگان دریایی استان و اقدامات به موقع و قاطع مرزبانان، عرصه بر قاچاقچیان کالا و ارز تنگ تر شده است.

وی با تأکید بر حفظ اقتدار در مقابله با قاچاقچیان، تصریح کرد: در مبارزه با قاچاق، اقدامات ایجابی و فعالیت های فرهنگی اجتماعی سرلوحه کارها باشد زیرا برخی از کسانی که در امر قاچاق سوخت فعالیت دارند این امر را نوعی اشتغال و رزق و روزی می دانند که باید آگاهسازی و فرهنگ سازی در این زمینه در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در بحث مقابله با پدیده قاچاق، تبادل اطلاعات و اقدام مشترک مورد تأکید می باشد، ابراز داشت: تدبیر بر این است که فرماندهی مرزبانی با پلیس امنیت اقتصادی ضمن بررسی نقاط ضعف و قوت اقدامات قبلی، نسبت به اقدام مضاعف و اساسی در این زمینه اقدام کنند و با اشرافیت اطلاعاتی کامل و هم پوشانی کامل به مقابله با قاچاق کالا بپردازند.

جانشین فرماندهی کل انتظامی کشور استفاده از ظرفیت رسانه و بویژه صداوسیما در اطلاع رسانی و آموزش همگانی را مهم توصیف نمود و بر تعامل بیشتر با این نهاد تأکید نمود.

جانشین انتظامی کشور در ادامه این جلسه دستوراتی را در زمینه تعامل هرچه بیشتر مرزبانی و انتظامی در استان صادر کرد و بیان داشت: نشست با مرزنشینان و ریش سفیدان و متنفذین مرزی با اولویت تعامل و مشارکت برای امنیت پایدار یک تکلیف است و این نشست ها باید بیشتر شود چرا که اقتدار توأم با رأفت و مهربانی یکی از مؤلفه های رضایت مردم از عملکرد ماست.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=10126

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها