افزونه جلالی را نصب کنید.

بازدید استاندار هرمزگان از محله پارُوی بیکاه و بیمارستان امان علی رودان

  • کد خبر : 10232
  • 05 اسفند 1401 - 21:47
بازدید استاندار هرمزگان از محله پارُوی بیکاه و بیمارستان امان علی رودان
مهدی دوستی استاندار هرمزگان در سفر خود به شهرستان رودان با همراهی حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شواری اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی وارد شهر بیکاه شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر استاندار هرمزگان در بدو ورود به این شهر با حضور در گلزار شهدای بیکاه، به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

وی در ادامه با حضور در محله‌ی پارُوی شهر بیکاه مسائل و مشکلات این محله را بررسی و دستور عملیات آبرسانی و برق‌رسانی به این منطقه را صادر کرد.
استاندار هرمزگان در پاسخ به مطالبه نماینده مردم شرق استان و شهردار بیکاه مبنی بر مساعدت جهت آسفالت معابر، تاکید‌کرد: با اولویت محلات حاشیه‌ای قیر رایگان برای آسفالت معابر بیکاه تامین خواهد شد.

مهندس دوستی  همچنین خبر داد: ۸۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی جدیدا تخصیص پیدا کرده است که این مبلغ، متوسط تخصیص اعتبارات استانی هرمزگان را از ۱۵ درصد به ۵۹ درصد رسانده است‌.

استاندار هرمزگان در آخرین برنامه خود در شهرستان رودان بازدیدی از بیمارستان امام علی علیه السلام رودان نیز داشت و ضمن بررسی کمبودها و مشکلات این بیمارستان دستوراتی جهت تامین امکانات جدید از جمله تکمیل بانک خون بیمارستان رودان صادر کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=10232

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها