افزونه جلالی را نصب کنید.

دستبند پلیس بر دستان قاچاقچیان مواد مخدر هرمزگان

  • کد خبر : 10255
  • 05 اسفند 1401 - 22:17
دستبند پلیس بر دستان قاچاقچیان مواد مخدر هرمزگان
با تلاش ضربتی ماموران انتظامی استان هرمزگان در 72 ساعت گذشته 27 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در ادامه طرح های پاک سازی و با هدف مبارزه جدی با سوداگران مرگ با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر کلیه محورهای مواصلاتی، در ۷۲ ساعت گذشته ۳۹ مرحله طرح پاک سازی نقاط آلوده در سطح استان اجرا شد.
وی افزود: مأموران انتظامی استان در اجرای این طرح ها ضمن شناسایی و توقیف ۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر و پاک سازی ۴ محله آلوده و جرم خیز از حیث وجود و توزیع مواد ۱۰۳ کیلو و ۳۱۴ گرم تریاک ، ۲۰۰ گرم حشیش ، ۳۱ کیلو و ۲۰۰ گرم شیشه ، ۳۳ گرم هروئین و ۱۸۹ گرم سایر مواد جمعا ۱۰۴ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.
سردار “غلامرضا جعفری” اظهار داشت: با تلاش همه جانبه صورت گرفته و اجرای عملیات های جداگانه در این طرح ، ۷ قاچاقچی مواد مخدر، ۲۰ فروشنده و توزیع کننده مواد و ۷۲ معتاد متجاهر بلامکان شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان ،خاطرنشان کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=10255

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها