افزونه جلالی را نصب کنید.

زیرساخت‌های گردشگری در رودان تقویت می‌شود

  • کد خبر : 10300
  • 07 اسفند 1401 - 20:13
زیرساخت‌های گردشگری در رودان تقویت می‌شود
در نشستی با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، سالاری فرماندار شهرستان رودان و جمعی از کارشناسان، توسعه گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رودان موردبحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز یکشنبه ۷ اسفندماه ۱۴۰۱ در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های تاریخی، طبیعی و شرایط آب و هوایی شهرستان رودان گفت: با حضور سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به حوزه گردشگری، زیرساخت‌های گردشگری در رودان تقویت می‌شود.

وی ادامه داد: اماکن موجود که شرایط و زمینه استفاده گردشگران رادارند به این اداره‌کل معرفی شوند تا با برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاران را برای توسعه این اماکن معرفی کنیم.

محسنی با اشاره به نزدیکی ایام نوروز و اینکه که بعد از شرایط کرونا امکان کثرت حضور گردشگران وجود دارد، افزود: ارائه خدمات مطلوب به گردشگران مستلزم هماهنگی بیشتر با تمام ارگان‌ها است و فرماندار به‌عنوان رئیس ستاد نوروزی شهرستان هماهنگی و تعامل با تمام ارگان‌ها را داشته باشد.

در این نشست مقرر شد از تمام ظرفیت‌ها و امکانات فرمانداری و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای توسعه گردشگری شهرستان رودان استفاده شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=10300

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها