افزونه جلالی را نصب کنید.

بیش از ۲ هزار پرونده سخت و زیان آور در هرمزگان تایید شد

  • کد خبر : 10342
  • 08 اسفند 1401 - 13:43
بیش از ۲ هزار پرونده سخت و زیان آور در هرمزگان تایید شد
مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت:‌ ۲ هزار و ۴۷۸ پرونده مشاغل سخت و زیان آور در سال‌جاری مورد بررسی قرار گرفت که ۲ هزار و ۱۱۰ پرونده به تایید رسید.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از ایرنا، وحیده شاهی اظهار کرد: برای بررسی این پرونده‌ها ۳۵ جلسه کمیته بدوی و تجدیدنظر برگزار شد و اکنون در حال بررسی پرونده‌های بعد از دی‌ماه هستیم.

وی ادامه داد: کمیته تجدید نظر در همین رابطه مذکور ۱۰۹ اعتراض را بررسی کرد که منجر به تایید ۸۲ پرونده شد و مجموع پرونده‌ها پس از تایید برای بهره‌مند افراد از مزایای این قانون به تامین اجتماعی ارسال شد.

وی اضافه کرد: رسیدگی به درخواست متقاضیان سرعت گرفته و مدت زمان رسیدگی نسبت به گذشته کاهش یافته است و پرونده‌ها به روز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: براساس قانون، لازمه برقراری مستمری بازنشستگی پیش از موعد در مشاغل سخت و زیان آور دارا بودن حداقل ۲۰ سال متوالی و یا ۲۵ سال متناوب اشتغال در کارهای سخت و زیان آور بوده که در هر مورد حق بیمه نیز به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده باشد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=10342

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها