افزونه جلالی را نصب کنید.

وفاداری به ولایت‌فقیه مهم‌ترین ویژگی ایثارگران و جانبازان است

  • کد خبر : 10336
  • 08 اسفند 1401 - 13:29
وفاداری به ولایت‌فقیه مهم‌ترین ویژگی ایثارگران و جانبازان است
امام جمعه کیش گفت: وفاداری به ولایت فقیه مهمترین ویژگی ایثارگران و جانبازان در راه حفاظت و صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام بی نیاز در دیدار با جمعی از جانبازان جزیره کیش اظهار کرد: جانبازی در راه خدا موهبت بزرگی است که نصیب هرکسی نمی‌شود و آنان شهدای زنده‌ای هستند که اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران مرهون جانبازی آنان است.

وی یادآور شد: جانبازان با الگوگرفتن از حضرت اباالفضل‌العباس (ع) برای دفاع از اسلام و ایران با تمام وجود در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و در مقام سربازی امام‌زمان (عج) و اطاعت از امام راحل ن به‌صورت خالصانه در میدان عمل حاضر شدند.

امام جمعه کیش ایشان وفاداری به ولایت‌فقیه را مهم‌ترین ویژگی ایثارگران و جانبازان کشور اعلام و اضافه کرد: این بزرگواران در راه حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی جان و مال خود را فدا کردند و در زمان حاضر نیز با تحمل درد و رنج های مختلف به این راه خود ادامه می دهند.

حجت الاسلام بی نیاز با تاکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات ایثارگران و جانبازان، افزود: باید بیش از گذشته مشکلات و مسائل جانبازان شناسایی و برای حل آن‌ها اقدامات عملی انجام شود.

وی رسیدگی به امور ایثارگران و جانبازان را وظیفه مسوولان دانست و گفت باتوجه‌به دغدغه آنان مواردی مانند وضعیت مسکن، بررسی مشکلات استخدامی، حضور در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی کیش مختص آنان و برگزاری جلسات دوره‌ای جهت حل مشکلات در دستور کار مسوولان قرار بگیرد.

حضرت عباس (ع) فرزند امیرالمؤمنین علی (ع) در چهارمین روز از شعبان سال ۲۶ هجری قمری، در مدینه، دیده به جهان گشود.

به خاطر فداکاری و جانبازی آن حضرت در روز عاشورا و به منظور گرامی داشت خاطره ایثارگری‌های جانبازان ، سالروز ولادت با سعادت علمدار کربلا، به عنوان روز جانباز نامیده شده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=10336

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها