افزونه جلالی را نصب کنید.
میرزایی ناظر طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور:

در هدف گذاری طرح کاشت یک میلیارد درخت باید خرد جمعی باشد

  • کد خبر : 10417
  • 09 اسفند 1401 - 16:49
در هدف گذاری طرح کاشت یک میلیارد درخت باید خرد جمعی باشد
ناظر طرح کاشت یک میلیارد درخت با حضور در استان هرمزگان گفت: برای اجرایی کردن این طرح ملی باید ستادی متناظر در استان‌داری ها تشکیل بشود و هر کارگروه وظیفه ای مشخص داشته و در استان تفکیک وظایف مشخص باشدتا کارها بدرستی پیش برود .

به گزهارش پایگاه خبری چلچله بندر وی افزود: پیشانی کار در استانها است و باید برنامه ریزی درستی انجام بشود تا دغدغه ها برای این طرح کاهش یابد .

میرزایی گفت: تکلیف در سطح ملی است و باید حتما انجام بشود . ناظر طرح کاشت درخت گفت: بایستی ساختار تعریف شود و جلسات به درستی برگزار شود، همکاران ما در شهرستان‌ها باید توجیه باشند و همه پای کار باشند وتمام بخش‌ها با ما همراهی کنند.

وی گفت: در حوزه آبخیزداری یکسری ظرفیت‌ها موجود هست مانند بذرپاشی و کاشت نهال و… وجود دارد تا برنامه ها تحقق یابد بنابراین استانداری ها باید تمام دستگاهها رابرای این طرح مجاب کنند.

وی درادامه با اشاره به ظرفیت استان هرمزگان گفت: مراقبت از نهال های کاشت شده توسط روان آبها انجام بشود بنابراین عمیق کاری حتما دراین حوزه انجام شود در عمق بیشتر کار شودچون تبخیر کمتر هست فرصت برای حفظ رطوبت یشتر است.

ناظر طرح کاشت یک میلیارد درخت در پایان تاکید کرد:حتی در بارش‌های نامتوازن هم می توانیم استحصال خوبی داشته باشیم بنابراین فرصت خوبی برای کشت در استان موجود هست.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=10417

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها