افزونه جلالی را نصب کنید.

اجرای چهارمین مرحله طرح مواسات و همدلی مومنانه پلیس سیریک

  • کد خبر : 10576
  • 11 اسفند 1401 - 21:46
اجرای چهارمین مرحله طرح مواسات و همدلی مومنانه پلیس سیریک
فرمانده انتظامی "سیریک" از اجرای چهارمین مرحله طرح مواسات و همدلی مومنانه به همت و تلاش کارکنان انتظامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر سرهنگ “فرهاد چراغی” درگفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان ولادت آقا امام زمان”عج” و لبیک به ندای فرمانده کل قوا (مدظله العالی)، چهارمین مرحله طرح مواسات و همدلی مومنانه به همت و تلاش کارکنان انتظامی در شهرستان سیریک اجرا شد.
وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۴ مرحله طرح مواسات و همدلی توسط پلیس سیریک در سطح شهرستان برگزار گردیده و در این طرح ها، ۲۰۰ بسته معیشتی شامل برنج ، قند ، روغن، مرغ ، ماکارونی و لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر، اجاق گاز، فرش، آبگرمکن و برخی اقلام مصرفی دیگر به ارزش بیش از ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در بین نیازمندان، افراد بی بضاعت و کم درآمد به مناسبت های مختلف توزیع گردید.
فرمانده انتظامی شهرستان سیریک در پایان با تأکید بر اینکه توجه به وضعیت معیشتی نیازمندان و محرومان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: کارکنان فراجا، سربازان جان بر کف ولایت هستند و در راه عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گام بر می‌دارند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=10576

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها