افزونه جلالی را نصب کنید.

تعامل سپاه و فراجا پیام آور آسایش و آرامش برای مردم است

  • کد خبر : 10579
  • 11 اسفند 1401 - 21:50
تعامل سپاه و فراجا پیام آور آسایش و آرامش برای مردم است
فرمانده انتظامي شهرستان "میناب "، در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان تعامل سپاه و فراجا را پيام آور آسايش و آرامش براي مردم دانست .

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سرهنگ ” عباس قاسمی” در این دیدار با فرمانده سپاه و ناحیه مقاومت شهرستان طی سخنانی ، گفت: ۸ سال دفاع مقدس از نشانه های بارز پاسداری انقلاب و دستاورد های آن است، این نهاد انقلابی از بدو تأسیس خود در کنار ارتش و فرماندهی انتظامی، در راستای تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی نقش مهمی ایفا کرده است و همچنین حماسه‌های سپاه در جبهه‌های نبرد هم از عمکلرد ویژه این پاسداران وطن است.
وی افزود : ایجاد فاصله بین حاکمیت و مردم و ناکار آمد جلوه دادن نظام از شگردهای مهم دشمن برای ضربه زدن به‌ نظام و ولایت بوده و رسالت نیروهای مسلح نیز این است که با همه توان در مقابل توطئه‌های دشمن بایستند و بدون شک، تعامل سازنده سپاه و فرماندهی انتظامی نقش مهمی در خنثی‌ سازی نقشه‌های دشمن دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان میناب اظهار داشت: امنیت بزرگترین نعمت الهی است که در همه ابعاد فردی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نیاز اصلی جامعه بوده و ایجاد و گسترش آن در کنار تلاش پلیس نیازمند مشارکت همگانی است.
فرمانده سپاه پاسداران شهرستان میناب نیز در این دیدار صمیمی ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر فرماندهی و مجموعه کارکنان و مسئولان انتظامی شهرستان در راستای برقراری و حفظ نظم و امنیت و مقابله جدی و قاطعانه با هنجار شکنان و عاملان قاچاق کالا ، سوخت و مواد مخدر طی سخنانی بیان داشت: انتظامی و سپاه دو بازوی قوی و محکم امنیتی هستند که دوشادوش همدیگر در همه عرصه ها برای ایجاد امنیت وآسایش مردمی تلاش می کنند و این یک افتخار است که خادم مردم شریف هستیم .
سرهنگ “حسین درویشی ” مشارکت و همکاری سپاه و پلیس در ایجاد امنیت پایدار را ضروری دانسته و افزود:تامین امنیت پایدار در جامعه و ارتقاء حداکثری احساس آرامش و آسایش مردم با تعامل سازنده سپاه و فرماندهی انتظامی دست یافتنی است و این تعامل و همدلی پیام آور آسایش و آرامش مردم بوده و عرصه را برای فعالیت مجرمان تنگ و احساس امنیت را در جامعه ارتقا می دهد.
گفتنی است در پایان این دیدار صمیمی پس از بحث و تبادل نظر در خصوص عملیات های اجرایی و طرح های مشترک و تبیین راهکارهای اساسی و تعاملی و پیشبرد اهداف و طرح های پیش رو نظیر مراسمات چهارشنبه آخر سال ، تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲، برنامه های ماه مبارک رمضان و دیگر مسائل مهم امنیتی با اهدا گل از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه پاسداران شهرستان تقدیر و تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=10579

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها