افزونه جلالی را نصب کنید.

تقدیر فرماندار سیریک از اقدامات موفقیت آمیز و حضور مقتدرانه پلیس

  • کد خبر : 10570
  • 11 اسفند 1401 - 21:38
تقدیر فرماندار سیریک از اقدامات موفقیت آمیز و حضور مقتدرانه پلیس
فرماندار سیریک در دیدار با فرمانده و کارکنان انتظامی این شهرستان ، ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه انتظامی ، فراجا را پاسدار ارزش های مقدس انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ، مهندس”محمد رضا پاکروان” در دیدار چهره به چهره با کارکنان انتظامی شهرستان، ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی مجموعه انتظامی و با بیان اینکه امنیت و نظم، لازمه فعالیت اجتماعی است، اظهار داشت: پلیس یکی از مهمترین سازمان ها و تشکیلاتی است که مسئولیت برقراری نظم و امنیت را در جامعه بر عهده دارد و تحقق امنیت در ابعاد گوناگون در جامعه ارتباط مستقیم با حضور و عملکرد این سازمان دارد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه پلیس بیشترین ارتباط را با قشرهای مختلف مردم دارد، یادآور شد: اقدامات موفقیت آمیز و حضور مقتدرانه پلیس در مأموریت‌های مختلف، از جمله پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی سطح جامعه افتخاری است که تنها در سایه الطاف الهی و اخلاص این مجموعه پرتلاش رقم خورده است.
فرماندار شهرستان سیریک، فراجارا پاسدار ارزش های مقدس انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز پلیس بی منت در حال خدمت رسانی به مردم است و اقتداری که نیروی انتظامی در حال حاضر از آن برخوردار است نتیجه همین خدمت بی منت است.
سرهنگ “فرهاد چراغی “فرمانده انتظامی سیریک نیز ضمن خوش آمدگویی به مهندس “پاکروان” فرماندار این شهرستان و تشریح اقدامات انجام پذیرفته در جهت کاهش میزان وقوع جرائم به خصوص انواع سرقت ها، افزود: تحقق این امر مستلزم همکاری ادارات دولتی، مشارکت اقشار مردم با پلیس است و باید هشدارهای انتظامی کاربردی شده و به آموزش های همگانی در جوامع هدف در پیشگیری از سرقت توجه جدی شود.
این مسئول انتظامی بیان داشت: تعامل و هماهنگی فرمانداری با پلیس ، موجب افزایش ضریب امنیتی در جامعه می شود و امنیت یکی از ارکان اساسی بقاء و پایداری هر جامعه ای است .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=10570

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها