افزونه جلالی را نصب کنید.

فرار مالیاتی کلینیک دندانپزشکی

  • کد خبر : 10554
  • 11 اسفند 1401 - 17:42
فرار مالیاتی کلینیک دندانپزشکی
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف فرار مالیاتی 16 میلیارد ریالی در یکی از کلینیک های دندانپزشکی در بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر سردار” غلامرضا جعفری” بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای برخورد با مجرمان اقتصادی و مبارزه با عاملان فرار مالیاتی و پولشویی مستند به مفاد ماده ۱۸۱ قانون مالیات های مستقیم پس از سرکشی و نظارت دقیق و هوشمندانه و برابر دستور مقام قضائی حین بررسی سیستمی یکی از کلینیک های دندانپزشکی در شهرستان بندرعباس به موارد مشکوکی برخورد و موضوع را دردستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: درنهایت پس از بررسی سیستم های حسابداری این کلینیک و هماهنگی های لازم با کارشناسان امور مالیاتی مشخص شد مالک مرتکب ۱۶ میلیارد ریال فرار مالیاتی شده که در این خصوص پرونده تشکیل و به سازمان امور مالیاتی ارسال شد.
فرمانده انتظامی استان گفت: در این رابطه مسئول کلینیک پس از اعتراف به بزه انتسابی برای تعیین تکلیف وضعیت مالیاتی خود به اداره امور مالیاتی معرفی و پرونده تخلف وی نیز برای رسیدگی قانونی و اتخاذ تصمیمات مقتضی به مرجع قضائی مربوطه ارسال شد.
این مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد: تخلفات مالی به صورت دقیق و هوشمندانه توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی رصد شده و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود و پلیس اجازه نخواهد داد این گونه افراد با اقدامات مجرمانه خود به اقتصاد کشور ضربه زده و اختلال در زندگی مردم را به وجود آورند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=10554

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها