افزونه جلالی را نصب کنید.

هشدار هواشناسی سطح نارنجی در هرمزگان

  • کد خبر : 10598
  • 11 اسفند 1401 - 23:26
هشدار هواشناسی سطح نارنجی در هرمزگان
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از صدور هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مهرداد حسن‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی در سطح نارنجی گفت: این سامانه منجر به تقویت بارش های همرفتی در شرق هرمزگان خواهد شد و از ظهر پنج شنبه آغاز و تا اواخر پنج شنبه ادامه خواهد داشت‌‌.

وی افزود: رگبار نسبتا شدید و رعد برق همراه با تگرگ و تند باد لحظه ای مخاطراتی است این سامانه به همراه دارد و ممکن است منجر به آبگرفتگی معابر عمومی ، سیلابی شدن موقت رودخانه فصلی ، اختلال در سفرها به سمت استان‌های همجوار، کرمان و سیستان و بلوچستان شود.

حسن‌زاده تاکید‌کرد: منطقه اثر این سامانه شهرستان‌های بشاگرد ، مناطقی از  جاسک ، سیریک، میناب ، رودان و ارتفاعات استان خواهد بود.

وی در پایان توصیه کرد: لازم است هم استانی‌ها  از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه های فصلی و مسیل ها با توجه به احتمال سیلابی شدن بویژه در منطقه بشاگرد اجتناب کرده و   از صعود به ارتفاعات و فعالیت‌های کوهنوردی  خودداری کنند ضمن اینکه اجتناب از چرای دام در دامنه های شرقی و خودداری از سفر های غیر ضروری به استان های همجوار ،کرمان، سیستان و بلوچستان به دلیل تقویت بارش توصیه می‌شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=10598

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها