افزونه جلالی را نصب کنید.

طرح عملیاتی تشدید مقابله با سرقت با دستگیری بیش از۶۰۰ سارق ومالخر در هرمزگان

  • کد خبر : 10662
  • 13 اسفند 1401 - 16:12
طرح عملیاتی تشدید مقابله با سرقت با دستگیری بیش از۶۰۰ سارق ومالخر در هرمزگان
با تلاش همه جانبه پلیس استان هرمزگان در اجرای تدابیر فرمانده کل انتظامی مبنی بر مقابله جدی و ریشه ای با پدیده سرقت ،اززمان ابلاغ تدابیر ایشان، ضمن کشف 403 فقره انواع سرقت ، 606 سارق و مالخر اموال مسروقه شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، فرمانده انتظامی استان هرمزگان، در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای ابلاغیه فرمانده کل انتظامی پس از انتصاب ایشان مبنی بر مقابله جدی و بی امان با پدیده سرقت، بلافاصله پیگیری تدابیر ایشان بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با همکاری دیگر مأموران انتظامی استان با انجام کارهای اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی و گشت زنی های پنهان و آشکار هدفمند در مناطق مختلف استان موفق شدند از زمان ابلاغ ۴۰۳ فقره انواع سرقت کشف و در عملیات های جداگانه ۶۰۶ سارق و مالخر اموال مسروقه را شناسایی و دستگیر نمایند.

این مقام ارشد انتظامی استان اضافه کرد: از ازمان ابلاغ امریه فرمانده محترم کل انتظامی کشور با تلاش های شبانه روزی صورت گرفته ۵ باند سارقان منزل درحرکت و سارقان خودرو و موتورهای پاکشتی شناسایی و منهدم و ۶ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۶ دستگاه تلفن همراه هوشمند سرقتی، ۴۰۰ گرم طلاجات مسروقه ، ۱۴ فقره جعل و ۹ فقره کیف قاپی و ۸۳ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر شیشه و ۶۰۰ کیلو تریاک نیز در اجرای طرح های مقابله با سرقت کشف و متهمان آن دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده اند.

سردار غلامرضا جعفری اظهارداشت: مجموعه فرماندهی انتظامی استان با حداکثر توان تلاش های خود را جهت اجرای دقیق تدابیر فرمانده کل انتظامی و رفع دغدغه ایشان که در راستای مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و عموم شهروندان می باشد بکار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان با هدف پیشگیری از وقوع سرقت به عموم شهروندان و مردم فهیم و قدرشناس استان توصیه کرد: ضمن هوشیاری بیش از بیش در نگهداری و حفاظت از اموال، منازل و اماکن صنفی و شغلی خود، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=10662

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها