افزونه جلالی را نصب کنید.

پیام فرمانده انتظامی استان هرمزگان به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان

  • کد خبر : 10668
  • 13 اسفند 1401 - 16:18
پیام فرمانده انتظامی استان هرمزگان به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان
سردار"غلامرضا جعفری" فرمانده انتظامی استان هرمزگان طی پیامی فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ، سردار”غلامرضا جعفری” با ارسال پیامی فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ولادت حضرت علی اکبر (ع) در ۱۱ شعبان و نامگذاری این روز به نام «روز جوان» ، بهانه و فرصت مغتنمی است تا ما بعنوان خدمتگزاران مردم، بیش از پیش به دغدغه ها، توانمندی ها، افکار و باورها و ارزش های نسل جوان توجه کنیم چرا که نیک باور داریم جوانان سرمایه و پیشرانهای اصلی رشد و توسعه جوامع هستند.

حضرت علی اکبر(ع) آینه اخلاق، خورشیدِ جوانان، سخاوتمندی امین، شجاعی دیندار، ولایت‌مداری بصیر و مستغرق دریای توحید بود که با عشق، ایمان، مقاومت و ایستادگی تا آخرین نفس با لشکریان دستگاه ظلم مبارزه کرد و اولین شهید بنی هاشم لقب گرفت.

آن امام همام و آن سردار رشید لشکرِ ایمان با سلحشوری در میان انبوه دشمنان، در اجرای حق، عدالت، دفاع از ولایت استوار ماند و سرچشمه های حکمت و کرامتی که در وجودش جوشان بود را با نهضت سرخ حسینی پیوند زد و با مشق شمشیر در میدان مبارزه مبانی توحید، عدالتخواهی،خداباوری و امام یاوری را تبیین نمود.

جوانان عزیز و برومند ایران اسلامی نیز باید با تأسی از منش و سیره آن حضرت در کنار کسب علم و فضایل در جهت بالندگی نظام اسلامی کوشا باشند و در این مسیر با فروتنی و اخلاص و الگوگیری از اخلاقِ حق گرا و خدادوست حضرت علی اکبر(ع)، در مسیر رسیدن به شعار ایران قویپایدار و مقتدر باشند.

اینجانب فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و ولادت ائمه اطهارعلیه السلام تخصیصاً ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به محضر قطب عالم امکان حضرت مهدی موعود(عج) و مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) و عموم مردم عزیز، شهیدپرور، ولایتمدار و جوانان برومند و مؤمن استان هرمزگان تبریک و تهنیت عرض نموده از خداوند قادر متعال توفیق بهره مندی از این ماه پر فضیلت را مسئلت می نمایم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=10668

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها