افزونه جلالی را نصب کنید.

جشن با شکوه میلاد امام زمان در دودر سیریک

  • کد خبر : 10899
  • 17 اسفند 1401 - 18:45
جشن با شکوه میلاد امام زمان در دودر سیریک
همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت حضرت امام زمان(عج) مراسم‌ جشن باشکوهی با حضور مسئولان و مردم اعم از اهل تسنن و تشیع در روستای دودر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیریک این جشن باشکوه با حضور اقشار مختلف مردم شهرها و روستاهای شهرستان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، مداحی، اجرای تواشیح، تئاتر، اجرای برنامه های طنز و سخنرانی امام جمعه شهرستان همراه با نور افشانی و برپایی ایستگاه صلواتی برگزار شد.

امام جمعه شهرستان سیریک در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت امام زمان(عج) گفت: جشن های اعیاد ماه شعبان اثرات شادابی و نشاط خاصی به لحاظ روحی و روانی به مردم در جامعه می بخشد.

حجت الاسلام و المسلمین محسن سالاری افزود:جشن های دهه مهدویت و نیمه شعبان بهترین و ارزشمندترین فرصت برای تبیین فرهنگ انتظار است.

وی اضافه کرد : ترویج فرهنگ انتظار و معرفی امام زمان(عج)، شناساندن فرهنگ مهدویت و آشنایی بیشتر جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان به نقش امام زمان(عج)، غیبیت و تعیین حکومت جهانی را از راهبردهای مهم در دهه مهدویت برشمرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=10899

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها