افزونه جلالی را نصب کنید.

پاتک مقتدرانه پلیس هرمزگان به قاچاقچیان با کشف ۵۰۷هزار لیتر سوخت قاچاق

  • کد خبر : 10887
  • 17 اسفند 1401 - 18:38
پاتک مقتدرانه پلیس هرمزگان به قاچاقچیان با کشف ۵۰۷هزار لیتر سوخت قاچاق
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از تشدید طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی و کشف 507 هزار لیترگازوئیل قاچاق در شهرستان بندرعباس خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سردار “غلامرضا جعفری” ، گفت: در اجرای تدابیر فرمانده کل انتظامی در حوزه مقابله با قاچاق کالا و ارز و در ادامه طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس با استفاده از کلیه توان رزمی و با بکارگیری ظرفیت تیم عملیاتی شهرستان، یگان امداد، پاسگاه قلعه قاضی، پاسگاه حسنلنگی با پشتیبانی عوامل دریابانی موفق برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت در حوزه ساحلی شرق شهرستان بندرعباس گردیدند.

وی افزود: مأموران با رصد تحرکات قاچاقچیان و شناسایی چندین محل دپو سوخت درچندین عملیات منسجم و مقتدرانه در حوزه ساحلی شرق شهرستان، موفق به کشف ۱۳عدد مشک ماری، ۴عدد مشک معمولی ومقدار ۵۰۷ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل شدند .

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه دراین خصوص۱۳ نفرمتهم دستگیرشدند، تصریح کرد: در اجرای این طرح تعداد ۵دستگاه کامیون و۹دستگاه خودرو سواری حامل سوخت قاچاق توقیف و روانه پارکینگ شدند.

به گفته فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش سوخت قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۳۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال برآورد شده است.

سردار جعفری در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست داریم که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=10887

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها