افزونه جلالی را نصب کنید.

پیام تبریک استاندار هرمزگان بمناسبت عید بزرگ نیمه شعبان؛

  • کد خبر : 10917
  • 17 اسفند 1401 - 18:59
پیام تبریک استاندار هرمزگان بمناسبت عید بزرگ نیمه شعبان؛
فرج و گشایش؛ زنده ترین و پرمعناترین کلید واژه مشترک ادیان و اذهان است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مهدی دوستی استاندارهرمزگان طی پیامی خجسته سالروز ولادت باسعادت امام عصر عجل الله تعالی را خدمت مردم ولایی، انقلابی و شریف استان تبریک و تهنیت گفت.

در متن این پیام چنین آمده است:

هر کجا می‌نگرم ردّ عبورت پیداست
کوچه در کوچه نشانی ظهورت پیداست

در جهان امروز که با حجم بزرگی از وابستگی ها و فرو بستگی ها مواجهیم و ظلم در قالب زیبای نظم بشری، فراگیر شده، تنها بشارت منجی است که بشریت را به ایستادگی توام با مبارزه فراخوانده است.

فرج و گشایش؛ زنده ترین و پرمعناترین کلید واژه مشترک ادیان و اذهان است که مسلمانان با اعتقاد  راسخ شان به مهدویت نقطه کانونی این وحدت امیدبخش هستند.

آنچه که خردمندان و خواهندگان و جویندگان استقرار جهانی عدالت با مطالعه و کنکاش، تفکر و تامل به درک درستی از آن رسیده اند، اعتقاد به منجی و مهدویت بعنوان تنها نسخه نجات بخشی است که خداوند بزرگ بشارت فرموده اند.
جامعه کنونی ما نیز متاثر از هدایت رهبری فرزانه، رسوخ قدرتمند انتظار را تجربه می کند جوانان و نوجوانان، زنان و مردان ایران اسلامی، خاصیت معجره آسای انتظار و امید را در برهه های دفاع مقدس، سازندگی و تحریم با دل و جان چشیده اند و سربازان پا در رکاب ظهور و انقلاب بزرگ امام عصر عجل الله تعالی  هستند‌ و در سالروز ولادت با سعادت حضرت بقیهالله الاعظم ارواحنا فداه، با تمام ارادت و انس، مشتاقانه آمدنش را امید دارند.

اینجانب، خدمت یکایک مردم شریف هرمزگان و همه مسلمانان و معتقدان به مهدویت در سراسر جهان، عید بزرگ نیمه شعبان را که به فرمایش مقام معظم رهبری ” عید نگاه به آینده است” تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم خداوند متعال به حرمت منتظران واقعی ” یملأ اللَّه به الأرض قسطا و عدلا …” را در حیات سعادتمند تان محقق فرماید. ان شاءالله

مهدی دوستی
استاندار هرمزگان
نیمه شعبان المعظم ۱۴۴۴/ ۱۷ اسفندماه۱۴۰۱

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=10917

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها