افزونه جلالی را نصب کنید.

پیام تبریک سردار جعفری به مناسبت نیمه مبارک شعبان و ولادت باسعادت حضرت قائم (عج)

  • کد خبر : 10878
  • 17 اسفند 1401 - 18:31
پیام تبریک سردار جعفری به مناسبت نیمه مبارک شعبان و ولادت باسعادت حضرت قائم (عج)
فرمانده انتظامی استان هرمزگان طی پیامی سالروز میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) را به مردم شریف و ولایتمدار استان، تمامی همکاران و خانواده محترم آنان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر در متن پیام سردار “فرمانده انتظامی استان” آمده است:

نیمه شعبان المعظم، سالروز ولادت با سعادت دوازدهمین اختر درخشان سپهر امامت و ولایت، خاتم الاوصیاء، مفخر الاولیاء،حضرت مهدی موعود (عج) است که انسانیت، ظهور او را به انتظار نشسته و عدالت برای پای‌بوسی قدمش لحظه شماری می‌کند.

منتظرانی که خسته از قرن ها تحمل ظلم و نابرابری حاکمان تزویر و زر و زور، به امید دستیابی به صلحی پایدار و جهانی و برچیده شدن بساط جنگ و دشمنی از پهنه گیتی، دست دعا برآسمان دارند و تعجیل در ظهورش را طلب می کنند.

اکنون که جهان بیش از هر زمان دیگری، در تب انتظار یگانه منجی خود می‌سوزد و انسانیت، ظهور پرچم‌دار حکومتی فراگیر و عدالت‌گستر را به انتظار نشسته و عدالت برای پای‌بوسی قدمش لحظه شماری می‌کند، بر ماست که در عصر غیبت، با انتظار فرج که از برترین عبادت‌هاست، همراه با اصلاح خود و مبارزه با ظالمان و دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران، زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرتش باشیم و از پیشگاه حق تعالی ظهورش را طلب نماییم.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تهنیت میلاد مسعود ‌یگانه‌ ‌عالم‌ و آخرین ‌ذخیره‌ الهی ‌برای ‌نجات‌ انسان، حضرت ولی‌عصر (عج) به پیشگاه مقام عظمای ولایت،همه آزادگان جهان و منتظران ظهور و به ویژه مردم شریف و ولایی استان هرمزگان و تمامی همکاران عزیز و خانواده های محترمشان، امیدوارم که به عنوان پیروان حضرت مهدی (عج) با خودسازی و بصیرت آماده ظهور آن امام همام باشیم و زمین را برای ظهور نورانی آن حجت حق آماده نماییم .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=10878

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها