افزونه جلالی را نصب کنید.

طرح آمادگی ویژه نوروز ۱۴۰۲ به استانها ابلاغ شد

  • کد خبر : 11096
  • 22 اسفند 1401 - 17:46
طرح آمادگی ویژه نوروز ۱۴۰۲ به استانها ابلاغ شد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت : با توجه به افزایش سفرها در ایام تعطیلات نوروز، و در راستای آمادگی و پاسخگویی موثر کلیه دستگاه های اجرایی ،عملیاتی ، امدادی و خدماتی در حوزه ی مدیریت بحران و با تاکید برهوشیاری کامل دستگاههای اجرایی طرح نوروز ۱۴۰۲ در استان هرمزگان اجرا می گردد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر مهرداد حسن زاده اظهار کرد : طرح آمادگی برای پاسخ به هرگونه مخاطره احتمالی ویژه نوروز سال ۱۴۰۲ از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ الی ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ لازم الاجر می باشد.
وی افزود : همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان باید پیش بینی‌های لازم و آمادگی برای پیشگیری، مقابله، بازدارندگی و پاسخ به هرگونه مخاطره احتمالی ویژه نوروز ۱۴۰۲ را داشته باشند .
حسن زاده اظهار داشت : آگاه سازی عمومی در خصوص عدم سکونت و استقرار در بستر و حریم رودخانه ها و مناطق پرخطر و حادثه خیز سطح استان به روش های مختلف از جمله نصب علایم و تابلوهای هشداردهنده و … و نیز برنامه های پیشگیری از وقوع آتش سوزی در جنگل ها، مراتع، پارک ها، فضاهای سبز، عرصه های طبیعی و تفرجگاه ها در دستور کار قرار گرفته است .

وی عنوان نمود : لایروبی مسیل ها و انهار بویژه تخلیه رسوبات از دهانه پل ها در داخل و حریم شهرها و روستاها بصورت مستمر با همکاری دستگاه های ذیربط در دستور کار قرار گرفته است.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری گفت: طرح آمادگی نوروز ۱۴۰۲ به کلیه اعضای ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و فرمانداران جهت اجرا ابلاغ گردیده است .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11096

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها