افزونه جلالی را نصب کنید.
سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان خبر داد:

عرضه مستقیم ماهی تنظیم بازار از ۲۳ اسفند تا ۵ فرودین

  • کد خبر : 11031
  • 22 اسفند 1401 - 13:51
عرضه مستقیم ماهی تنظیم بازار از ۲۳ اسفند تا ۵ فرودین
سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان از عرضه مستقیم ماهی در راستای تنظیم بازار از 23 اسفند تا 5 فرودین با همکاری اداره کل شیلات استان، اداره کل دامپزشکی هرمزگان، اتحادیه تعاونی های صیادی استان و تعاونی های صیادی هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، مسعود بارانی گفت: با پیگیری و تلاش صورت گرفته و در جهت تنظیم قیمت از ۲۳ اسفندماه جاری شاهد عرضه آبزیان به صورت مستقیم و بانرخ صیادی با حمایت اتحادیه تعاونی صیادان هرمزگان،جامعه صیادی ،هایپر گمبرون و شیلات هرمزگان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مصرف غذاهای دریایی به ویژه ماهی در سلامت افراد نقش بسزایی دارد تصریح کرد: به طور یقین توزیع ماهی به صورت مستقیم و با قیمت مناسب تاثیر بسزایی در افزایش سهم پروتئین دریایی در سبد غذایی خانواده های هرمزگانی خواهد داشت.

بارانی با بیان اینکه این ماهیان تازه از شهرستان‌های مختلف استان از جمله جاسک، سیریک،قشم، بندرلنگه و … توسط تعاونی های صیادی به بندرعباس آورده می شود، اظهار کرد: شهروندان می توانند انواع ماهی مورد نیاز خود را مانند هوور، شهری، سنگسر، زرده، سارم، حلوا سیاه، ماهیان گرگوری و… خریداری کنند و در سبد غذایی خود قرار دهند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11031

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها