افزونه جلالی را نصب کنید.

کسب رتبه دوم کشوری با کاهش ۱۳ درصدی جان باختگان شهری در هرمزگان

  • کد خبر : 11231
  • 27 اسفند 1401 - 0:57
کسب رتبه دوم کشوری با کاهش ۱۳ درصدی جان باختگان شهری در هرمزگان
فرمانده انتظامی استان هرمزگان در اجرای رزمایش نوروزی پلیس گفت : استان هرمزگان با کاهش 13 درصدی جان باختگان شهری ، رتبه دوم کشوری را کسب کرده است .

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سردار غلامرضا جعفری در مراسم رزمایش طرح نوروزی طی سخنانی بیان داشت : استان هرمزگان یکی از استان های حساس ، استراتژیک و قطب اقتصادی کشور و دارای جاذبه های زیادی می باشد و برابر پیش یینی های صورت گرفته تردد و حجم بالای مسافر را در ایام تعطیلات نوروز خواهیم داشت. وی با بیان این که تدابیر لازم برای تامین امنیت انتظامی و ترافیکی در این ایام نوروز اندیشیده شده ، افزود :با مشارکت ، همدلی و همکاری دیگر دستگاههای مرتبط و هدایت و راهبری استاندار محترم این ماموریت را با موفقیت و سربلندی به پایان می رسد .
این مقام انتظامی استان ضمن قدردانی از حمایت های استاندار و رییس شورای تامین استان و مشارکت دیگر دستگاهها که در اجرای موفق ماموریت ها پشتیبان پلیس بوده اند ، اظهار داشت: با توجه به وفاق ، همدلی و هم افزایی موجود در استان امنیت پایدار حاکم در استان مرهون زحمات و تلاش های مجموعه کارکنان انتظامی است و تقدیم ۱۵۰ شهید عرصه تامین نظم و امنیت در استان نشان از فداکاری ، ایثار و جانفشانی پلیس در جامعه است که امروز در جای جای استان به خوبی شاهد و ناظر تلاش و رشادت های نیروی انتظامی در زمینه مختلف هستیم و این رشادت ها و موفقیت ها همیشه مورد خشم دشمنان بوده است.
سردار جعفری خاطر نشان کرد : استان هرمزگان با کاهش ۱۳درصدی جان باختگان شهری رتبه دوم کشوری را داراست و با تلاش های شبانه روزی تک تک کارکنان در حوزه مقابله با اشرار و قاچاقچیان رتبه سوم و درزمینه ضربه به بنیان مالی قاچاقچیان رتبه اول کشوری کسب کرده ایم .
فرمانده انتظامی استا هرمزگان تصریح کرد : مجموعه پلیس استان تمام تلاش و توان خود را در ایام تعطیلات نوروز بکار گرفته تا با همکاری دیگر دستگاه ها و مردم و میهمانان نوروزی تصادفات جاده ای و شهری به حداقل ممکن برسد و در بحث پیشگیری از سرقت نیز تدابیر و تمهیدات لازم اندیشیده شده و جای هیچ گونه دغدغه و نگرانی برای شهروندان و مردم قدرشناس استان نیست.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11231

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها