افزونه جلالی را نصب کنید.
دردیدار با مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی مطرح شد :

رسانه ها بازوی توانمند شیلات هرمزگان در بیان دست آوردها و برنامه ها

  • کد خبر : 11384
  • 05 فروردین 1402 - 22:27
رسانه ها بازوی توانمند شیلات هرمزگان در بیان دست آوردها و برنامه ها
سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان با مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) هرمزگان در راستای افزایش تعاملات و همکاری ها در بیان دست آوردها و عملکرد دولت در حوزه شیلات هرمزگان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، مسعود بارانی با اشاره به جایگاه فعالیت های شیلاتی در استان هرمزگان تصریح کرد: خوشبختانه استان هرمزگان در حوزه شیلات جز استان  های برتر و پیشرو کشور است که یقیناً رسانه نقش مهمی در تبیین این مهم دارد.
وی خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه را پیشگامان در هدایت و روشنگری افکار عمومی و اطلاع رسانی خواند و تصریح کرد: در شرایطی که با پیشرفت فناوری‌ها انواع رسانه‌ها توسعه یافته و نفوذ فرهنگی ابعاد جدید یافته است نقش و وظیفه رسانه و اصحاب توانمند آن بیش از پیش گذشته اهمیت یافته است و امید داریم شیلات هرمزگان بتواند به خوبی از ظرفیت های توانمند رسانه ای استان بهره مند گردد.
بارانی هرمزگان را استانی برخوردار از حیث رسانه خواند و گفت: بی شک رسانه ها پل و میانبری برای توسعه و ارتقای شیلات هستند که امید داریم بتوانیم از این ظرفیت خوب رسانه ای استان برای بیان دست آوردها و ظرفیت های غنی شیلاتی استان با یاری و تعامل بهره مند شویم.

مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) حرکت در مسیر برنامه‌های تحولی دولت، ، پوشش خبری کیفی ، نوآوری در سبک ارائه محتوا و حرکت به سوی تولید و عرضه محتواهای فاخر را از جمله برنامه های رسانه ای پیش رو برای شیلات استان خواند.
بهشتیان افزود: امید است با اهتمام به انعکاس دستاوردهای دولت مردمی و پرداختن شایسته به مطالبات عمومی جامعه و حضور قوی و مؤثر در صحنه‌های خبری و همچنین با استفاده از ظرفیت‌های استانی، در مسیر تقویت امید، اعتماد و سرمایه اجتماعی و ارتقای جایگاه حرفه‌ای ایرنا موفق باشید.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11384

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها