افزونه جلالی را نصب کنید.

بازدید استاندار هرمزگان از خزانه معین اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان

  • کد خبر : 11404
  • 06 فروردین 1402 - 0:21
بازدید استاندار هرمزگان از خزانه معین اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان
استاندار هرمزگان در آخرین ساعات سال 1401 با حضور در خزانه معین اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، با مدیران و کارکنان این اداره کل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مهدی دوستی با حضور در ساختمان اداره کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان از واحد خزانه معین استان بازدید و از نزدیک در جریان روند واریزی وجوه اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی سرمایه ای استان از طریق حساب خزانه معین استان قرار گرفت و از تلاش‌های کارکنان این مجموعه در ساعات پایانی سال تشکر کرد.

دوستی در ادامه با بیان اینکه حل مشکلات استان از اولویت های سال آتی خواهد بود، افزود یکی از مهمترین اهداف سال آینده ساخت و افتتاح بیمارستان های ۵۳۱ تخت خوابی بندرعباس و ۱۶۰ تخت خوابی میناب است و امید ما برای تامین منابع مالی آن به اداره کل اموراقتصادی و دارایی استان از طریق اجرای صحیح مصوبه مولدسازی است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در زمینه مولدسازی اموال دستگاه های اجرایی اختیار تام به دکتر دسینه مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان داده‌ایم که پیشنهادات را جمع بندی و با نظر مشورتی به وزارت اقتصاد ارسال کنند زیرا مدیریت دارایی های دولت در پیشبرد اهداف استان و حل مشکلات مردم بسیار حیاتی است.

دوستی در ادامه گفت: یکی از اولویت های ما جذب سرمایه گذار خارجی است که خوشبختانه سال پیش در این زمینه نتایج مطلوبی حاصل شد و با توجه به اتفاقات اخیر در روابط کشور با کشورهای همسایه آینده سرمایه گذاری در کشور روشن است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11404

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها