افزونه جلالی را نصب کنید.
استاندار هرمزگان:

مماشاتی با رانندگان متخلف نمی‌شود

  • کد خبر : 11407
  • 06 فروردین 1402 - 0:25
مماشاتی با رانندگان متخلف نمی‌شود
استاندار هرمزگان گفت:همه استان برای رقم زدن نوروزی کم حادثه در هرمزگان بسیج شده اند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در ساعات پایانی سال با حضور در یکی از محورهای مواصلاتی استان از مجتمع خدمات رفاهی و راهدارخانه‌ای بازدید و با عوامل پلیس راه، راهداری و هلال احمر دیدار و گفت‌وگو کرد.

مهندس دوستی در این بازدید با تبریک فرا رسیدن سال جدید و اشاره به لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گفت‌: تمام استان بسیج شده که سفر مردم در این ایام تلخ نشود و حادثه ای رخ ندهد.

وی افزود‌: دستگاه‌های خدمات رسان از جمله هلال احمر، راهداری، پلیس راه و اورژانس ایثارگرانه در تمام محورهای استان حضور دارند تا مسافران و گردشگران نوروزی و مردم استان با مشکلی مواجه نشوند.

استاندار هرمزگان با اشاره به جایگاه استان در تامین سوخت کشور گفت: هرمزگان بیش از ۶۰ درصد بنزین کشور را تامین می‌کند که تامین تریلر نفتکش برای رساندن سوخت مورد نیاز به سایر استان‌ها ازجمله وظایف مهم ما در این ایام است.

وی با تاکید بر اینکه نظارت جامعی بر رانندگی و تردد در محورهای استان وجود دارد تصریح کرد: هیچ مماشاتی با رانندگان متخلف صورت نخواهد گرفت و سخت گیرانه در این خصوص در راستای صیانت از جان هم وطنان عمل خواهیم کرد.

🔰روابط عمومی استانداری هرمزگان

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11407

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها