به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان، محمدمحسنی با اعلام این خبر گفت: از ۱۷ اسفندماه سال گذشته تاکنون، نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی، رستورانهای بینراهی، سفرهخانهها، هتلها، مهمانپذیرها، اقامتگاههای بوم گردی و دیگر مراکز اقامتی رشد داشته و در این مدت بیش از ۸۵۷ مورد بازدید از این تأسیسات صورت گرفته است.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان با اشاره به اینکه از این تعداد بازدید ۲۷ مورد تذکر، ۴ اخطار مورد اخطار کتبی صادرشده است، افزود: تذکرها برای ارائه بهتر خدمات بوده که قابلچشمپوشی است و بر اساس بررسیهای میدانی، بیشتر مسافران رضایت را از مراکز اقامتی هرمزگان دارند.
محسنی تأکید کرد: بهمنظور رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی، سامانه پاسخگویی به شکایات به شماره ۳۳۶۷۰۰۳۰-۰۷۶ آماده دریافت نقطه نظرات و شکایات مسافران و گردشگران نوروزی است.