افزونه جلالی را نصب کنید.

آرامش، هدیه پلیس هرمزگان به مردم و مسافران نوروزی

  • کد خبر : 11487
  • 08 فروردین 1402 - 16:44
آرامش، هدیه پلیس هرمزگان به مردم و مسافران نوروزی
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه پیگیری خواسته های بحق مردم و سرعت عمل در برآوردن نیازهای امنیتی و انتظامی شهروندان در اولویت کاری پلیس است؛ گفت: باید تلاش کنیم آرامش را در این ایام به مردم و مسافران نوروزی هدیه دهیم.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از پلیس، سردار “غلامرضا جعفری” در جلسه قرارگاه نوروزی پلیس هرمزگان که با حضور مسئولان ارشد استانی بصورت حضوری و شهرستان های تابعه بصورت وبینار برگزار گردید، خاطرنشان کرد: زحمات کارکنان پلیس در طول سال بخصوص در مراسم چهارشنبه آخر سال و همچنین نیمه اول طرح نورزی جای قدردانی دارد.
وی با اشاره به این که رعایت حقوق شهروندی، رسیدگی به مطالبات و خواسته های بر حق مردم، تکریم ارباب رجوع و همچنین برخورد اخلاق مدارانه با مردم، افزایش رضایت مندی شهروندان را در پی خواهد داشت، گفت: نظم و انضباط یکی از مهم ترین وظایف کار پلیس است .
سردار جعفری از تعامل خوب مردم استان با پلیس به خاطر همکاری و مشارکت در تولید و حفظ امنیت قدردانی کرد و اظهار داشت: پیگیری خواسته های بحق مردم و سرعت عمل در برآوردن نیازهای امنیتی و انتظامی شهروندان در اولویت کاری پلیس است؛ چرا که تلاش در افزایش امنیت و احساس امنیت شهروندان، رضایت خداوند متعال را در پی دارد.
این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در این ایام حضور پررنگ مأموران پلیس راه و راهور در سطح جاده ها و محورهای مواصلاتی و همچنین حضور کارکنان انتظامی در سطح استان باعث ایجاد امنیت بیشتر برای شهروندان و بخصوص مسافران نوروزی می شود.
به گفته سردار جعفری برنامه ریزی منظم و هدفمند، مهمترین ابزار بهبود خدمت رسانی به شهروندان است.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: باید تلاش کنیم با رفتار مناسب با مردم با تأسی از رفتار نبی مکرم اسلام(ص) و ائمه معصومین (ع) آرامش را در این ایام به مردم هدیه دهیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11487

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها