افزونه جلالی را نصب کنید.

آمادگی کامل پلیس فرودگاه هرمزگان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی

  • کد خبر : 11509
  • 08 فروردین 1402 - 19:59
آمادگی کامل پلیس فرودگاه هرمزگان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی
رئیس پلیس فرودگاه های استان از آمادگی این پلیس در خدمت رسانی به مسافران نوروزی از ابتدای شروع طرح نوروزی تا پایان آن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از پلیس، سرهنگ “رضا جباری” اظهار کرد: افتخار ما خدمت رسانی به هموطنان عزیزی است که این صنعت را برای مسافرت انتخاب می کنند و ما با تمام توان آماده خدمات رسانی به مردم شریف ایران در فرودگاه‌های استان هستیم.
وی افزود: با شروع سفرهای نوروزی و افزایش حجم پروازها، اقدامات کنترلی در فرودگاه‌ تشدید، با گشت‌های خودرویی و تخصیص نیروی کمکی تدابیر لازم در راستای پیشگیری از وقوع جرائم به خصوص سرقت و جلوگیری از انتقال مواد مخدر اتخاذ شده است.
وی در بخشی دیگری از سخنان خود به توصیه های پلیس فرودگاه به مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: مسافران عزیز به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده های احتمالی از ارائه مدارک هویتی به افراد غیر مسئول خودداری و موارد مشکوک را سریعاً به پلیس اعلام کنند.
این مسئول انتظامی در ادامه با اشاره به مشکلات مبتلابه برخی از مسافران، تأکید کرد: از پذیرش هرگونه امانت از افراد ناشناس اعم از چمدان، بسته و … جداً پرهیز کنند چرا که در صورت کشف اشیاء ممنوعه و موارد مشکوک مسئولیت آن متوجه حامل بار است.
سرهنگ جباری از مسافرانی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند درخواست کرد بلیت مسافرت خود را از دفاتر فروش مجاز تهیه و از مراجعه به واسطه ها و شبکه های اینترنتی غیر مجاز خودداری کنند.
وی خطاب به مسافران صنعت هوایی، افزود: در تعطیلات نوروزی و زمان‌های پیک پرواز کمبود وسیله نقلیه عمومی قابل پیش بینی است، لذا احتمال سوء استفاده توسط افراد شرور تحت عنوان مسافر بر شخصی و سرقت بار آنان متصور است از این روی به شهروندان و مسافران عزیز توصیه می شود حتما برای ایاب و ذهاب به سطح شهر از تاکسی ویژه فرودگاه استفاده کنند.
سرهنگ جباری از مسافران عزیزی که قصد سفر به کشورهای آسیای میانه را دارند خواست درصورت ضرورت همراه داشتن دارو، حتماً نسخه تجویز دارو توسط پزشک معالج را به همراه داشته باشند.
فرمانده پلیس فرودگاه های استان همچنین به مسافرانی که عازم کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای اروپایی و آمریکایی هستند توصیه کرد از همراه داشتن داروهای ممنوعه در آن کشورها شامل استامینوفن کدئین، متادون، ترامادول، ژلوفن، کلرودیازپوکساید، دیفن اکسیالت، کلونزپام، کلداکس، سودا کلد و سایر داروهای مخدر جداً خودداری کنند تا مشمول جریمه های سنگین نشوند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11509

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها