افزونه جلالی را نصب کنید.

افزایش ۲۳ درصدی تردد‌های نوروزی در جاده‌های هرمزگان

  • کد خبر : 11506
  • 08 فروردین 1402 - 19:57
افزایش ۲۳ درصدی تردد‌های نوروزی در جاده‌های هرمزگان
رئیس پلیس راه هرمزگان با اشاره به مسافرت 3میلیون و 800 هزار گردشگر به استان، گفت: از ابتدای سفر‌های نوروزی تاکنون تردد در جاده های استان ۲۳ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از پلیس سرهنگ “مهدی نیکبخت” با بیان اینکه از ۱۵ اسفندماه پارسال و آغاز سفرهای نوروزی تاکنون سه میلیون و ۸۷۸ هزار گردشگر به استان سفر کرده اند، گفت: اکنون شاهد افزایش تردد در مسیر‌های خروجی و ورودی استان هستیم که نشان از افزایش ورود و خروج مسافران به استان دارد.
وی با بیان اینکه این شمار گردشگر نسبت به پارسال بیش از ۲۰ درصد از نظر تعداد افراد افزایش داشته ، افزود: در این مدت تصادفات فوتی ۳۰ درصد کاهش داشته، اما شمار فوتی‌ها برابر با مدت مشابه پارسال است.
سرهنگ نیکبخت اظهار داشت: تصادف‌های جرحی نیز در این مدت ۱۷ درصد کاهش داشته است، اما شمار مجروحان این حوادث چهاردرصد افزایش داشته است.
رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه مقصد بیشتر گردشگران ورودی به استان جزایرقشم، کیش، هرمز و شهرستان بندرعباس بوده است، گفت: رعایت نکردن سرعت مطمئنه، سبقت غیر مجاز، خستگی و خواب آلودگی از مهمترین عوامل بروز حوادث جاده‌ای است که از رانندگان می‌خواهیم این موارد را مدنظر داشته باشند.
گفتنی است حوادث جاده‌ای در هرمزگان از ابتدای سفر‌های نوروزی تاکنون موجب مرگ ۱۶ تن شده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11506

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها