افزونه جلالی را نصب کنید.

اقدام تحسین برانگیز و امدادرسانی پلیس سیریک به مسافران نوروزی

  • کد خبر : 11514
  • 08 فروردین 1402 - 20:04
اقدام تحسین برانگیز و امدادرسانی پلیس سیریک به مسافران نوروزی
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از امدادرسانی مأموران انتظامی به مسافران نوروزی سواری سمند که در نیمه های شب به علت نقص فنی خودرو در جاده متوقف شده بودند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از پلیس ، سرهنگ “حسین حیدری”اظهار داشت: در هفتمین روز از شروع سال جدید، اکیپ گشت محور “جاسک-سیریک”، نیمه های شب، یک دستگاه خودرو سواری سمند را که دچار نقص فنی شده و از حرکت بازایستاده بود را مشاهده کردند.
وی افزود: مأموران با توقف کنار این خودرو متوجه شدند، سرنشینان غیر بومی آن به دلیل نقص فنی و نداشتن ابزار مناسب جهت رفع نقص به همراه خانواده با توجه به تاریکی و خلوتی این محور، چندین ساعت در مسیر معطل مانده اند و از اینرو ماموران به راننده خودرو در رفع نقص آن کمک کردند.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان ضمن اشاره به تقدیر و تشکر مسافران نوروزی از این اقدام خداپسندانه مأموران، تصریح کرد: تیم های گشت پلیس در کنار برقراری امنیت انتظامی و ترافیکی در راستای رفع اینگونه مشکلات رانندگان و مسافران نوروزی نیز اهتمام کامل دارند و بدون هیچ گونه چشمداشتی در خدمتگذاری به شهروندان آماده می باشند.
این مسئول انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان فهیم هرمزگانی و مسافران محترم نوروزی می توانند هرگونه، پیشنهاد، انتقاد، تقدیر و یا شکایت خود را از تمامی همکاران بنده در جای جای نقاط استان با استفاده از سامانه تماس رایگان و شبانه روزی ۱۹۷ با پلیس در میان بگذارند و در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و نتیجه آن نیز به شهروندی که تماس گرفته است، گزارش می شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11514

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها