افزونه جلالی را نصب کنید.

خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در قشم مطلوب است

  • کد خبر : 11435
  • 08 فروردین 1402 - 15:45
خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در قشم مطلوب است
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از روستاهای جزیره قشم و ‌روند خدمات‌رسانی به جامعه گردشگران و‌ مهمانان نوروزی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی با اشاره به شلوغی و ازدحام مسافران و گردشگران نوروزی در جزیره قشم گفت: خدمات به نحو مطلوب در جزیره قشم انجام می‌شود و از مدیران حوزه گردشگری، خدمات شهری و روستایی جزیره تشکر می‌کنم.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه از ویژگی‌های خوب خدمات و مراکز گردشگری جزیره قشم آموزش و توانمندسازی جوامع محلی است، افزود: فعالان در این خصوص به‌درستی عمل کردند و حلقه‌های مفقوده صنعت گردشگری در جزیره در حال تکمیل است.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله این روند در سطح کل استان فرهنگ‌سازی شود.

محسنی تأکید کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر استان مسائل و مشکلات در شهرستان‌ها و مجموعه‌های گردشگری را رصد و تا حصول نتیجه پیگیری می‌کند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از نحوه خدمت‌رسانی در روستاهای گوران، گورزین، رمچاه و رمکان و بنادر پل و لافت، مجموعه‌های گردشگری صفا آباد و سیمین، سواحل جزیره ناز و مرکز شهر قشم بازدید کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11435

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها