افزونه جلالی را نصب کنید.

مسافران نوروزی طعمه شیادان و سارقان واقع نشوند

  • کد خبر : 11446
  • 08 فروردین 1402 - 15:58
مسافران نوروزی طعمه شیادان و سارقان واقع نشوند
سرپرست پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه روز آماده ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی است ، بیان داشت: مسافران در انتخاب مراكز اقامتي دقت لازم را به عمل آورند زیرا محل های اقامتي كه توسط كليد به دستان در سطح شهر پيشنهاد مي شود محل امن و ايمني برای مسافران نبوده و احتمال سوء استفاده، کلاهبرداری و سرقت از آنان وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از پلیس، سرهنگ” مهدی بشارتی” اظهار داشت: پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان به صورت شبانه روز در ایام تعطیلات نوروز آماده ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی است.
وی با بیان اینکه مسافرانی که مدارک شناسایی خود را برای اسکان در هتل ها، مهمان پذیرها و مراکز اقامتی همراه ندارند می توانند به اداره نظارت بر اماکن عمومی واقع در خیابان انتظام مراجعه و پس از تأئیدیه هویت آنان، برگه مجوز اسکان دریافت کنند و با در دست داشتن برگه مذکور دیگر مشکلی برای اسکان مسافران نوروزی فاقد مدارک شناسایی نخواهد بود، افزود: طی هماهنگی های صورت گرفته و رفاه مسافرین با هتل ها و مراکز اقامتی طی تماس تلفنی نیز این امکان برای متصدیان مربوطه فراهم گردیده تا هویت افراد فاقد مدارک شناسایی مورد بازبینی قرار گیرد.
این مسئول انتظامی با بیان اینکه محل های اقامتی که توسط کلید به دستان در سطح شهر پیشنهاد می شود محل امن و ایمنی برای مسافران نبوده و احتمال سوء استفاده، کلاهبرداری و سرقت از آنان وجود دارد، اظهار داشت: مسافرین گرامی در انتخاب مراکز اقامتی دقت لازم را به عمل آورند تا مورد سرقت و کلاهبرداری قرار نگیرند و سفری خوش و خاطره انگیز را در استان تجربه نمایند.
وی اضافه کرد: توصیه می کنیم مسافران به تراکت و تبلیغات های پخش شده در سطح شهر که اقدام به تبلیغ محل های اسکان در منازل شخصی می کنند و زمینه ساز مسائل و مشکلات برای آنان خواهند بود اعتماد نکنند.
سرپرست پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: از مسافران نوروزی می خواهیم از واحدهای صنفی دارای پروانه کسب و نرخ نامه که در رؤیت و منظر مشتریان است خدمات دریافت کرده و هر گونه موارد تخلف انتظامی و امنیتی را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مأموران پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11446

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها