افزونه جلالی را نصب کنید.

مسافران نوروزی هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی پرهیز کنند

  • کد خبر : 11478
  • 08 فروردین 1402 - 16:38
مسافران نوروزی هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی پرهیز کنند
فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مسافران نوروزی در هر کجا که احساس خستگی و خواب آلودگی کردند سریع در محل مناسبی توقف و پس از استراحت به مسیر خود ادامه دهند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از پلیس سردار “غلامرضا جعفری” ، ضمن خیر مقدم به مسافرانی که در نیمه دوم تعطیلات نوروزی وارد استان هرمزگان شده اند، اظهار داشت: سال جدید را خدمت همه شهروندان و مسافرانی که استان هرمزگان را به عنوان مسیر سفر خود انتخاب کرده اند تبریک عرض می کنم.
وی ادامه داد: در این روزها شاهد حجم بی سابقه تردد در محورهای مواصلاتی استان هرمزگان هستیم که متأسفانه بی دقتی برخی رانندگان باعث بروز تصادفات فوتی و صدمات و خسارت های جبران ناپذیری برای خانواده ها شده است.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: رانندگان بعد از هر ۲ ساعت رانندگی در پارکینگی امن توقف کرده و مدت ۱۵ دقیقه به استراحت بپردازند.
سردار جعفری خستگی و خواب آلودگی را ۲ عامل اصلی وقوع تصادفات بیان کرد و اظهار داشت: مسافران در هر کجا که احساس خستگی و خواب آلودگی کردند سریع در محل مناسبی توقف و پس از استراحت به مسیر خود ادامه دهند.
وی افزود: رانندگان از هرگونه عجله و شتاب هنگام رانندگی در ایام تعطیلات خوددرای کنند و به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان عدم توجه کافی به جلو را از دیگر عوامل اصلی وقوع تصادفات رانندگی دانست و بیان داشت: سرعت و سبقت غیرمجاز در وقوع تصادف نقش بسزایی داشته است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با رانندگانی که با نادیده گرفتن قانون و مقررات رانندگی جان خود و دیگران را به مخاطره بیندازند بدون اغماض برخورد و خودرو آنان توسط پلیس به پارکینگ منتقل و تا پایان تعطیلات توقیف خواهد بود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11478

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها