افزونه جلالی را نصب کنید.

پلیس قشم آماده تأمین امنیت مسافران نوروزی است

  • کد خبر : 11454
  • 08 فروردین 1402 - 16:12
پلیس قشم آماده تأمین امنیت مسافران نوروزی است
فرمانده انتظامی شهرستان قشم با اشاره به آمادگی مأموران انتظامی برای تأمین امنیت مسافران نوروزی، گفت: تدابیرلازم برای این مهم اندیشیده شده است و بحمداله با تلاش های جهادی صورت گرفته از ابتدای نوروز تا کنون هیچ گونه رخداد انتظامی و حادثه ای که زمینه دلهره و نگرانی برای مسافران و میهمانان گرامی فراهم آورد بوقوع نپیوسته است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از پلیس، سرهنگ “مهراب کاظمی” اظهار داشت: هماهنگی وآمادگی خوبی بین کارکنان انتظامی شهرستان برای خدمتگزاری به مردم درایام نوروز وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: جزیره قشم به خاطر طبیعت زیبا و برخورداری از بازارچه و مراکز متعدد تجاری و تفرجگاههای ساحلی و بکر، همه ساله در ایام نوروز پذیرای تعداد زیادی از مسافران و گردشگران است و در این میان تأمین امنیت آن ها اولین چیزی است باید مورد نظر قرار گیرد.
وی ادامه داد: در طرح نوروزی پلیس، مراکزانتظامی و واحدهای گشت خودرویی و پیاده به صورت شبانه روزی در تفرجگاه ها و اماکن اقامتی و تجاری حضور دارند.
فرمانده انتظامی شهرستان قشم خاطرنشان کرد: پلیس راهور نیز با توجه به حجم بالای مسافران نوروزی در شهرستان نسبت به روان سازی ترافیک تمهیدات لازم را اندیشیده است.
وی در پایان گفت:همشهریان و هموطنان در صورت نیاز به خدمات پلیسی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰تماس حاصل کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11454

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها