افزونه جلالی را نصب کنید.

پلیس هرمزگان امنیت مسافران نوروزی را تأمین می کند

  • کد خبر : 11512
  • 08 فروردین 1402 - 20:01
پلیس هرمزگان امنیت مسافران نوروزی را تأمین می کند
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه پلیس با حضور گسترده خود کنار مسافران و گردشگران نوروزی، امنیت آن ها را در تعطیلات نوروزی به بهترین شکل ممکن تأمین می کند، گفت: شهروندان و مسافرین محترم نوروزی موظف به رعایت حرمت ماه مبارک رمضان بوده و انتظار می‌رود که از هرگونه تظاهر به روزه‌خواری، ایجاد آلودگی صوتی و اعمال منافی شئونات اسلامی و اخلاقی اجتناب نمایند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از پلیس سردار “غلامرضا جعفری” ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و ماه پربرکت رمضان، اظهار داشت: برای امنیت بخشی مضاعف در سطح استان، پلیس هرمزگان اقدام به برپایی ایستگاه در کنار مراکز تفریحی و تاریخی و اماکن اقامتی مسافران و گردشگران نوروزی کرده است.
وی ادامه داد: در این راستا بسیاری از همکاران نیز به صورت شبانه روزی در این ایستگاه ها حضور دارند تا در صورت نیاز خدمات لازم را به مسافران نوروزی و عموم شهروندان هرمزگانی ارائه کنند.
سردار جعفری اذعان داشت: در ایام نوروز، علاوه بر گشت های فعال، نیروهای کمکی از ستاد انتظامی استان، کارکنان وظیفه مراکز آموزشی و اکیپ های گشت یگان ویژه نیز جهت ارتقاء امنیت مسافران نوروزی به کارگیری شده اند.
این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد:سرنشینان وسایل نقلیه (اعم از عمومی و شخصی) که در حال تردد هستند و همچنین هموطنانی که از فضای پارک‌ها، بوستانها و تفرجگاهها استفاده می‌کنند موظف به رعایت حرمت ماه مبارک رمضان بوده و انتظار می‌رود که از هرگونه تظاهر به روزه‌خواری، ایجاد آلودگی صوتی و اعمال منافی شئونات اسلامی و اخلاقی اجتناب نمایند.
فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان با تأکیدبر اینکه در این ایام، افراد و خودروهایی که برای مردم ایجاد مزاحمت کنند تا پایان تعطیلات نورزی در بازداشت و توقیف پلیس خواهند ماند، از شهروندان خواست در صورت نیاز به کمک پلیس با سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی تماس حاصل کرده و یا به ایستگاه های مستقر در کنار مراکز تفریحی ، تاریخی و اقامتی مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11512

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها