افزونه جلالی را نصب کنید.

کاهش جرائم، رضایت مندی مردم و مسافران نوروزی اولویت پلیس هرمزگان

  • کد خبر : 11466
  • 08 فروردین 1402 - 16:25
کاهش جرائم، رضایت مندی مردم و مسافران نوروزی اولویت پلیس هرمزگان
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه پلیس اولين ويترين فرهنگ و آداب استان در مواجهه با گردشگران و مسافران محسوب مي شود، انضباط را پيش زمينه اصلي تأمين امنيت و اساس کار پليس دانست و گفت: کاهش جرائم، رضایت مندی مردم و مسافران نوروزی اولویت های نخست پلیس استان در اجرای طرح نوروزی است .

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از پلیس، سردار “غلامرضا جعفری” در جلسه قرارگاه نوروزی و در جمع فرماندهان و مدیران انتظامی استان، اظهار داشت: بررسی آمار و عملکرد و بازدیدهای میدانی انجام شده حاکی از وضعیت مطلوب و برقراری امنیت مناسب در سطح استان نسبت به گذشته است که این مهم نشان از عزم و اراده جدی نیروهای خدوم انتظامی در جهت تامین نظم و امنیت شهروندان می باشد.
این مقام ارشد انتظامی استان تأکید کرد: درنوروز امسال تلاش شده با استفاده از تمام ظرفیت های موجود و به کار گیری برنامه های گوناگون آموزشی، درخصوص امنیت مسافران نوروزی و شناخت هرچه بیشتر آنان از جاذبه های گردشگری استان کوشا بوده ودر این راستا نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد.
سردار جعفری با تأکید بر اینکه نظم و انضباط پیش زمینه اصلی تأمین امنیت و پایه و اساس مأموریت های پلیسی است، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروز با تمام توان در خدمت مردم بوده و خود را خدمتگزار بی منت مردم می داند.
وی با تأکید بر جلب رضایت مردم از اقدامات پلیس در ایام نوروز، بیان داشت: باید با مردم و مراجعان، با صبر، حوصله و سعه صدر برخورد کنیم و تلاش کنیم که این اقدامات نیز به گونه ای باشد تا فضای اعتماد مردم بیشتر فراهم شود و در کنار آن شهروندان احساس امنیت و آرامش بیشتری نسبت به گذشته کنند.
سردارجعفری انضباط را پیش زمینه اصلی تأمین امنیت و اساس کار پلیس دانست و تصریح کرد: فرماندهان و مسئولان باید در این مقوله اهتمام کافی داشته باشند و با نظارت مستمر بر زیر مجموعه، بر تحکیم پایه های انضباطی تأکید کنند تا شاهد پیشرفت کاری در زمینه افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و مسافران نوروزی باشیم.
فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه کارکنان انتظامی در تمامی ایام سال و به ویژه تعطیلات نوروزی می بایست همواره پیشگیری را مقدم بر درمان دانسته و برای پیشگیری از بروز هرگونه ناامنی و هنجارشکنی در این ایام، تمهیدات لازم رادر نظر بگیرند افزود: کارکنان انتظامی درچارچوب وظایف قانونی خود، سعی کنند درخصوص رضایت مسافران نوروزی و برخورداری آنان از امنیتی مطلوب در طول سفر،از تمامی امکانات خود بهره بگیرند.
نقش مهم واحدهای گشتی در پیشگیری از وقوع سرقت
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به نقش مهم واحدهای گشتی در کاهش وقوع جرائم بالاخص مقوله سرقت، تأکید کرد: در ایام نوروز که مردم پس از یک سال کار و تلاش برای چند روز استراحت و تفریح به مسافرت مشغولند، باید اموالشان از دستبرد سارقین مصون بماند.
وی با اشاره به اینکه پلیس با استفاده از تمام ظرفیت های انتظامی خواستار تحقق امنیت پایدار است، گفت: با اجرای طرح های پیشگیری که در ایام نوروز اجرا می شود خاطر هموطنان را آسوده می کنیم.
این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه گردشگران بیشترین برخورد را با پلیس دارند، بیان داشت: خاطره و برداشت مسافران از استان در برخورد با پلیس مشخص می شود و نیروی انتظامی اولین ویترین فرهنگ و آداب استان در مواجهه با گردشگران و مسافران محسوب می شود.
فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان با بیان اینکه تمامی خدمات باید همسو و در جهت رضایت عمومی باشد، افزود: راه اندازی ایستگاه های نوروزی در راستای ارائه خدمات مشاوره ای، تأمین نظم وامنیت، ارتقاء احساس امنیت و آرامش مسافران نوروزی است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11466

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها