افزونه جلالی را نصب کنید.

احتکار ۷۲ تن عدس در بندرعباس

  • کد خبر : 11565
  • 11 فروردین 1402 - 21:45
احتکار ۷۲ تن عدس در بندرعباس
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک انبار احتکار 72 تن حبوبات از نوع عدس به ارزش 43 میلیارد و 300میلیون ریال در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از پلیس، سردار “غلامرضا جعفری”، در تشریح این خبر بیان داشت: با توجه به ماه مبارک رمضان و تقاضای شهروندان جهت خرید کالاهای اساسی و ضروری افزایش یافته ، متأسفانه نوسانات شدید ارز باعث افزایش قیمت کالاها شده و از طرفی برخی افراد سودجو و فرصت طلب با سوء استفاده از موقعیت فعلی و بدون در نظر گرفتن منافع عمومی و مصالح کشور، به منظور نیل به اهداف نامشروع خود اقدام به احتکار کالاهای ضروری و مورد نیاز شهروندان می کنند.
فرمانده انتظامی هرمزگان اذعان داشت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان در این راستا و درادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با احتکار کالا بویژه کالاهای اساسی با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک انبار احتکار کالا های اساسی در یکی از محلات بندرعباس را شناسایی کردند.
وی افزود: مأموران با همکاری و حضور کارشناس سازمان صمت استان ضمن هماهنگی قضائی به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر۷۲ هزارکیلو حبوبات احتکار شده از نوع عدس کشف کردند.
این مقام انتظامی استان با بیان اینکه در این رابطه پرونده تشکیل وبه سازمان تعزیرات استان ارسال شد، ارزش محموله کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۴۳میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر جدیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح های پیشگیرانه، از عموم شهروندان و مردم فهیم وقدر شناس استان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11565

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها