افزونه جلالی را نصب کنید.

تشدید اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان میناب

  • کد خبر : 11581
  • 11 فروردین 1402 - 21:58
تشدید اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان میناب
فرمانده انتظامي شهرستان"میناب "از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی مناطق آلوده ،برخورد با خرده فروشان مواد مخدر ،جمع آوری معتادین متجاهر ،دستگیری سارقین و کشف سوخت و کالای قاچاق و احشام به ارزش 4میلیارد ریال در این شهرستان طی 72ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از پلیس، سرهنگ “عباس قاسمی ” درباره جزئیات این خبر گفت : طرح پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز با هدف مقابله با سارقان و خرده فروشان و قاچاقچیان جهت بالا بردن ارتقاء امنیت اجتماعی و مسافران نوروزی پس از هماهنگی با مرجع قضائی توسط مأموران انتظامی این فرماندهی به اجرا درآمد.
وی افزود: مأموران این پلیس در راستای اجرای این طرح با کار اطلاعاتی ۱۰نفرسارق ، ۱۴معتاد متجاهر و ۵ خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و طی عملیات های جداگانه دستگیرکردند.
فرمانده انتظامی شهرستان میناب تصریح کرد: از دیگر دستاوردهای این طرح ، کشف ۴هزارلیتر سوخت قاچاق به ارزش ۹۶۰ میلیارد ریال و کشف انواع مواد مخدر ازقبیل شیشه ، تریاک به مقدار یک کیلو گرم و قرص متادون در بسته های کوچک آماده فروش ، کشف ۴ قبضه سلاح شکاری وجنگی غیر مجاز و۱۲رأس احشام قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال می باشد.
سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از طریق تلفن مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11581

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها