افزونه جلالی را نصب کنید.

توصیه پلیس راه هرمزگان به رانندگان و مسافران نوروزی

  • کد خبر : 11584
  • 11 فروردین 1402 - 22:00
توصیه پلیس راه هرمزگان به رانندگان و مسافران نوروزی
رییس پلیس راه استان هرمزگان با اشاره به حجم بالای تردد های جاده ای در ایام تعطیلات نوروز بالاخص روزهای پیایانی تعطیلات، از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئن و حفظ فاصله طولی از بروز هرگونه حادثه جاده ای جلوگیری کنند .

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از پلیس ، سرهنگ “مهدی نیکبخت”در مصاحبه تلویزیونی در تشریح این خبر گفت: آنچه برای پلیس مهم است، چیدمان مناسب خودروها در ورودی ها،خروجی ها و همچنین معابر حاشیه ای بوستان ها و تفرج گاه ها به منظور جلوگیری از به وجود آمدن گره های ترافیکی و مشکل آفرین برای شهروندان است.
وی با تاکید بر ضرورت همکاری شهروندان ، میهمانان و مسافران نوروزی با پلیس و پرهیز از هرگونه پارک حاشیه ای مشکل زا، مانند پارک دوبل و مورب و هرگونه بی احتیاطی در رانندگی ،به رانندگان توصیه کرد با رعایت سرعت مطمئن و حفظ فاصله طولی ازبروز هرگونه تصادف جلوگیری کنند .
رئیس پلیس راه هرمزگان همچنین از رانندگان خواست ، پیش از آغاز رانندگی استراحت کامل داشته باشند و بیشتر از ۱۰ ساعت در شبانه‌روز رانندگی نکنند.
این مسئول انتظامی عنوان کرد: تمامی تیم های پلیس راه در ایام نوروز با استفاده از دوربین های کنترل سرعت نسبت به کنترل و برخورد با رانندگان متخلف در تمامی محورهای استان اقدام می کنند و در برخورد با رانندگان حادثه ساز مجاز به کمترین مسامحه نخواهند بود.
رئیس پلیس راه هرمزگان با بیان این که سفر ایمن نیازمند همکاری رانندگان و همراهی آنها با پلیس است ، خاطر نشان کرد: کارکنان و کارشناسان پلیس راه با آماده باش کامل و به منظور پیشگیری و کاهش حوادث رانندگی در جاده های استان به دلیل ترددهای بالا در ایام نوروز، بصورت شبانه روزی وظیفه ذاتی خود را انجام می دهند امری بدیهی و واضح است که رانندگان و مسافران هم مقررات راهنمایی و رانندگی را در طول سفر و جاده های فرعی و اصلی استان با جدیت رعایت کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11584

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها