افزونه جلالی را نصب کنید.

زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۱۶۰کیلو گرم حشیش و تریاک در بستک

  • کد خبر : 11578
  • 11 فروردین 1402 - 21:55
زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۱۶۰کیلو گرم حشیش و تریاک در بستک
با تلاش مأموران انتظامی شهرستان بستک طی دو عملیات پلیسی ، قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ با۱۶۰ کیلو تریاک وحشیس شناسایی ودستگیر گردید.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از پلیس، فرمانده انتظامی استان هرمزگان، در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان بستک در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر با کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از قصد انتقال یک محموله مواد مخدر توسط یک دستگاه خودرو کوییک توسط سوداگر مرگ مطلع و موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی افزود : مأموران چند روز پس از تعقیب و مراقبت های لازم و گشت زنی های هدفمند نهایتا خودرو مورد نظر را در وردی پاسگاه مهران مشاهده وبارعایت جوانب احتیاط به همراه راننده توقیف در بررسی اولیه فاقد هرگونه مواد مخدر بود پس از انتقال به ستاد شهرستان وبررسی دقیق مقدار ۴۰ کیلو گرم مواد مخدر ازنوع تریاک که بصورت ماهرانه ای جاساز شده بود کشف کردند.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در یک عملیات دیگر مامورین پاسگاه انتظامی جناح از حمل مواد مخدر با یکدستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره ای در حوزه استحفاظی مطلع و پس از ساعت ها مراقبت غیر محسوس نهایتا خودرو ی مورد نظر حامل مواد مخدر را در وردی شهر جناح شناسایی و به تعقیب آن پرداخته و دستور توقف دادند که قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرارکردند.
فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: طی یک تعقیب و گریزی طولانی و در یک عملیات ضربتی لاستیک خودرو مورد اصابت لیکن قاچاقچیان جهت رهایی از مهلکه اقدام به پرتاب مکرر مواد مخدر درسطح شهر نموده که مامورین ضمن کشف مواد مخدر به مقدار۱۲۰ کیلو گرم حشیش به تعقیب خودرو پرداخته لیکن متهمین از این حربه استفاده واز مسیرهای فرعی متواری گردیدند اما باتوجه به شناسایی پلاک خودرو و هویت قاچاقچیان، اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.
سردار جعفری خاطرنشان کرد: پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرائم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11578

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها